Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Mange her som har hovne fingre og legger..? Plagsomt.. OG stygt, føler meg som en hval
Medusa80 Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Har begynt å bli hoven i beina. Ser ufattelig teit ut! Leggene går liksom direkte over i føttene! Men jeg har vel strengt tatt ikke lov til å klage. Er nok mange som har det mye verre enn meg.
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 jepp klarer avogtil ikk e knytte hånda pga hevelse....så me e så lekkre alle sammen..
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Jepp... Føler meg som foxy cleopatra disse dager... Hovne hender og "cancles" (knee og ankler i ett). Men, så skal det nå være sagt at jeg foretrekker dette i 3-4 uker enn å spy eller ha bekkenløsning hele svangerskapet...
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Hoven ja... Huff.. Men jeg prata med mamma om det. Ho sa at vi måtte hive i oss persille,for det er vanndrivende:) Så jeg skal få tak i en krukke eller noe med persille. Her skal det bli vannutdrivelse!!!! Thihi... Men hvis vi tenker på hvor mye vann vi har i kroppen nå.. Tenk så lette vi blir etter fødselen da... Thihi.... Vi kommer til å flyyyyyyyyyyyy....så lette som vi blir.. Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå