Gjest Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Her er det inegnting enda, men har troen på at det kommer! :)
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 venter jeg også med mine 6cm åpning og vannblemme. kjenner likedan aktivitet, men kanskje blir det føderøsh i natt på oss? kroppen lader opp til ei natt vi tror blir atter rolig. merkelig dette. jeg har mistet troen, prinsen har limt fast rumpa med superlim.
Noah A*3 daga over* Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 jepp..begynner å få spissere tenner og mere hår på kroppen...klør noe grusomt :-)
bebspus Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 statistisk sett fødes det flere barn rundt fullmåne. jordmora mi sa "vi trur på det, vi også!" for oss som går på overtid må det ihvertfall være lov å tro. jeg tror! 3 dager over termin i dag :-)
Noah A*3 daga over* Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 får håpe det skjer nokka med dere overtidsdamer snart ja... ikkje på overtid enda i da..heldigvis.. :-)
varg veum Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 har hatt masse kynnere siden i går kveld men skjer jo ikke noe mer så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå