Nemi M@rianne md 3 skjønne Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Tok vanlig sjekk og fant ut at livmora som de måler ikke har vokst på en mnd, hun ble litt bekymra og vil ha meg igjen til ny sjekk den 9. juli og måle en gang til. Jeg har ikke tenkt på så mye anna siden jeg var hos henne, så jeg ringte fast legen min og han har ultralyd apparat og han ba meg komme i morra kl 10.00 så han får tatt mål og sånn av mage og baby. Sammenligna med da jeg gikk gravid med nr to og jeg er mindre nå..... Alt er sikkert bra, men jeg ble bare litt bekymra
Poteto Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 eg har blitt sendt av samme grunn to ganger.. å alt var normalt.. babyen var -12% i vekst, men ingen fare.. skal til ny ul om 3 uker:)
Nemi M@rianne md 3 skjønne Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2007 ok, så du har hatt det samme selv, takk for at du svarte:-) Ha vært litt bekymra, men det må da vel være en grunn til at det ikke har vokst no? Jeg får høre hva legen min sier i morra, skal si jeg gleder meg!!
Poteto Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 det kan jo være at babyen har snudd seg.. det tror eg var grunnen hos meg.. hode var festen når hun målte at sf målet ikke steg.. så det er nok bare å høre hva legen har å si i morgen lykke lykke til
Nemi M@rianne md 3 skjønne Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2007 Tusen takk! Og ha en kjempe fin kveld! :-)
Poteto Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 i lige så håper du kan slappe av nå når det sikker ikke er noe gale
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå