Holly❄️ Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Svigermor har sagt til mamma at hun passer sønnen vår ofte. Har vel blitt litt, men det er jo fordi hun selv ringer og spør om og få passe han. Anyway, så presterte hun og si at hun passet han allerede (inkludert overnatting) når han bare var 3 uker!!?? Det er jo bare tull, hadde ikke barnevakt før han var 7 uker, og da var vi på innflytningsfest og mannen min var edru. Dro hjem i grei tid, og dessuten var det foreldrene mine som passet gutten vår. I tillegg så forteller hun morsomme ting gutten vår sier, men legger på så fryyyyktelig... Akkurat som en 3 åring hadde sagt det hun sier han sier... (Hadde vært et geni isåfall) Ikke at dette er så ille da,men... Hvorfor sier hun slikt egentlig? Og nå virker hun mer eller mindre fornærmet siden hun har "passet gutten vår så mye". Hallo, hun har jo ringt og mast hver gang.. Jenta vår er forresten 1 år, hun har ikke bedt om og passe henne en eneste gang.. er ikke det litt rart? Kun gutten vår som betyr noe liksom.. Jeg er glad i svigermoren min altså, men av og til gjør hun mye rart...
Nit@™ Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Kanskje hun vil gjøre seg betydningdfull i andres øyne? Er jo ikke sikkert hun egentlig tenker over det en gang. Men at hun skiller mellom jenta og gutten er jo ikke bra da. Det ville jeg tatt opp. Ungene merker slike ting etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå