mamsen labamsen Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Vi skal ha hestesko eller E forma bord i bryllupet vårt. Plasseres faddere før våre søsken ved bordet? Vi tenkte oss i midten ved hovedbordet, våre to barn på hver side av oss, våre foreldre, faddere og så søsken først ned på langsiden. Jeg har 1 søsken og hun kommer jo som nr en på langsiden helt øverst mot hovedbordet. Problemet er at hvis vi plasserer søsken og barn først blir faddere til mannen min langt ned på bordet. Mannen min har 4 søsken hvor alle har partnere og 2 barn hver. Søstra mi er barnløs og singel. Hmmm håper dere forstår hva jeg mener, vanskelig og forklare på en ok måte. Hva mener dere? Hvor skal vi plassere faddere og søsken?
mayaya Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Personlig hadde jeg plassert søsken først, de er nærmere i kontakt med meg enn faddere. Hvor gamle er barna deres? Hvis de ikke er veldig store, ville jeg vurdert om det var ei tante, bestemor, ei av dine venninner el.l. som kunne sitte sammen med dem, så dere hadde hatt barnefri der oppe. Men det er meg, da :-)
mamsen labamsen Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2007 Ja kanskje det...de er 5 og 3 år.
3b@rnsmor-30* Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 vi hadde en E, men med 4 armer på.. vi hadde søskene våre helt øverst på armene helt ytterst, og forlovere og faddere på ene armen høet nærmest oss. altså rett over bordet for oss. vi satt på midten av ryggen på E`en, og foreldrene våre og samboere (oreldrene til mannen min er skilt..) vi hadde ingen barn med i bryllupet.. jeg ville nok på en eller annen måte hatt søsknene nærmere enn faddere, men skjønner at det blir langt unna.. hva med å ha søsknene helt nærmest dere på de armene i midten og fadderne på de aremene på siden?
mayaya Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Skulle til å si det samme.. inni hesteskoen kan dere jo ha faddere nærmeste dere også.... Selv hadde vi forloverne nærmest oss inni skoen, men kunne godt harr fadderne som nr 2 der...?
mayaya Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Ser ikke dere skriver noe om forlovere, hvor har dere tenkt å ha dem da?
mamsen labamsen Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. juni 2007 Enten rett over bordet for oss eller på hver side (øverst) av det midterste langbordet i E n. Jeg har to forlovere, begge med partnere og mannen min har en forlover med partner. Vil ha forloverne tett ved oss da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå