Gå til innhold

Sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til alle dere som skriver tråder til hverandre inne på denne siden, som kan sammenlignes med nettsex:

Kan dere være så vennlige å gjøre slikt over pm eller møtes på en annen side...? Synes ikke slikt egner seg på "BarniMagen" på et forum som kalles "sex i savngerskapet"...

Håper dere ikke tar det ille opp, men jeg tror det er flere enn meg som ville satt pris på at dere tar dette litt mer "dere mellom"

På forhånd takk =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da syns jeg du/dere skal ta opp dette med moderator og høre om å få delt forumet i to.

jeg syns de som vil ha utløp for fantasier og kåthet skal få lov til det, det er ingen som sier at du MÅ lese det!

selv om du kanskje reagerer så er disse fantasiene fra gravide, derfor går det inn under kategorien sex i svangerskapet, det er ingen andre steder her inne å gjøre det på.

ta dette opp på riktig hold, denne tråden fører ihvertfall ingensteds.

silje

Skrevet

Ingen som sier at dere ikke skal få ha utløp for det, men jeg spurte bare høflig om dere ikke kunne ta det via pm istedet for..?

Ble pinlig berørt da jeg skulle gå inn på en tråd jeg trodde hadde noe med meg å gjøre, og istedet fikk se at noen skrev at de satt i fingret seg selv...? Skjønner at alle har lyster - gravide og ikke foreldre, men mååå man skrive at man fingrer seg selv ol...? Tror ikke dette forumet ble bygd opp slik at folk kunne ha nettsex her inne?

Skrevet

og jeg svarte at du kunne ta det opp med de som driver forumet, for med dette innlegget ditt kommer du ingen vei, det skjønner du vel?

om du blir pinlig berørt av å lese setningen "jeg fingrer meg selv" så kanskje du burde holde deg inne på mammas kropp eller noe, der kan du og stille disse spørsmålenen uten å lese om sex..

dessuten tror jeg du ville blitt enda mer støtt om noen sendte deg en PM som det sto det i, for om ingen spør så er det ingen som vet hvem som deler de samme lengslene, skal vi bare sende PM og håpe vi treffer en likesinnet?

TA DET OPP MED MODERATOR!

silje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...