*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Begynner å føle meg som en bridesilla (eller hvordan det skrives)!!!!! Føler jeg ikke har kontroll på noen ting og snart er det bare 1 mnd igjen til bryllupet!!! Hvordan ligger dere an augustbruder?
Marzipan Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Har følt jeg har hatt full kontroll helt til nå... nå begynner jeg for første gang å føle meg stresset ja! Tenker bryllup 24 timer i døgnet, og drømmer om alt som går galt hver natt, hehe Prøver jeg å tenke fornuftig vet jeg jo at det meste er under kontroll, og at det er 5 uker igjen å fikse resten på. Kommer til å gå såååå bra! Dessuten skal vi ha et forholdsvis lite bryllup med bare nærmeste familie, så det er ingen katastrofe om noe ikke er 100 % perfekt.... Jadda... Men stressa? Jepp!! ;-) Er du i begynnelsen av august du også Titten Tei? Hva slags bryllup skal du da? Lykke til videre med planleggingen!
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 stemmer det ja! jobber mannen din på masvo?jeg traff på han inne hos rita når han skulle prøve dress og pratet med han når han var på jobb,jeg var på kurs der:) Masse lykke til!!
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2007 04. august her! Og jeg har virkelig ikke alt under kontroll! Har enda ikke knødd meg til å ordne med blomster! Bestilte sko, men de jeg fikk var 1,5 nr for stor (sendte feil strl), så da må jeg ut å kjøpe nye sko. Jeg mangler undertøy, og smykke. I det hele tatt, føler det er masse som gjenstår. Men skal heldigvis bare ha et lite bryllup vi også! Vi blir bare 12 gjester og det er den nærmeste familien! Tror det blir veldig bra, men kjenner at det nærmer seg nå! Når gifter du deg?
Marzipan Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Samme dag! Jeg mangler brudebuketten, og det plager meg litt... Alle gode dekoratører i området har enten ferie eller er sykmeldte, så jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal gjøre! Var innom et sted jeg i utgangspunktet er litt skeptisk til, og når hun sa at de lagde brudebuketter til 300-400 kr gikk jeg rett ut igjen! De har virkelig ikke peiling!!! Den oppgaven er imidlertid overlatt til mannen som har ferie nå, så da ordner det seg nok.. Dekorasjoner skal vi lage selv, så det fikses dagen før bryllupet. Vi blir 21 stk totalt, og det er stort sett bare nærmeste familie + forlovere. Skal ha ordentlig kirkebryllup med hvit kjole, og har leid et nydelig lokale der vi skal ha middag og kaker. Gleder meg veldig, tror det blir kjempebra!
Peyton Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Jeg kjenner følelsen!! Alt jeg gjør og tenker for tida er bare bryllup! Men har vel egentlig masse under kontroll, og en del som må fikses...som blomster, drikkevarer og diverse andre ting... Men blomster tenkte jeg å ta imorra og samboern min har fått en liste idag over ting han må sjekke at er iorden:) Jeg gifter meg 11 august, kirkebryllup med en nydelig hvit kjole og en nydelig mann:) Og på festen blir vi rett under 70 stykker:) Lykke til alle sammen!
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2007 Ahhh, fikk ordnet med alt av blomster i dag. Kjenner pulsen har gått ned et par hakk, he he Jeg var skikkelig urolig for at jeg hadde dårlig tid! Nå mangler jeg sko, undertøy og smykke til meg. Har jo litt tid på det. Håper å få kjøpt sko i morgen, for kjolen må sys opp og inn. Og jeg må vel ringe å få satt av tid til det snart. Når det er i boks, kan jeg puste lettet ut, for vi har jo en mnd til å ordne resten. Og alt ift mat er i orden. Vi skal ha middag på et gods med overnatting til alle gjester. Det betyr at de tar seg av oppdekking og servering hele kvelden. Vi slipper å tenke på alt sånt. Vi må kun levere det vi ønsker i bruk. Og det må gjøres dagen før bryllupet, feks andre lys, de blomster vi skal pynte med osv. Begynner å glede meg voldsomt nå! Og har litt sommerfugler i magen!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Hei jeg skal gifte meg 11. August i Trondheim og er så utrolig stressa. Problemet mitt er at jeg ligger i senga hver kveld og tenker på alt som bare mååå gjøres, men når dagen kommer blir jeg bare sittende forran pcn og glane hele dagen. Har fortsatt MASSE å gjøre...uff!
Lille jente Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Vi skal gifte oss 25.august, og i dag bestillte jeg bryllupskaken, så nå tror jeg alt er i boks. Alle spør meg om jeg er nervøs, men er i grunn ikke det...Gleder meg bare. Eneste jeg er litt stresset med er brudevalsen. Vi har gått på kurs og lært oss å danse alle slags danser, og derfor har folk ganske høye forventninger til oss, men vi har rett og slett ikke hatt tid til å øve i det siste. Så nå er jeg redd vi kommer til å tråkke på hverandre og snuble...hehe...Er heldigvis 1 1/2 mnd igjen...Men det nærmer seg med stormskritt!!! Gleder meg veldig.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. juli 2007 Jeg fikk kjøpt sko i går og bestilt time for å sy inn kjolen i dag. Så nå er jeg såååå lettet. Da er faktisk det meste tatt hånd om. Bare litt småkos igjen! Kjenenr meg ti kilo lettere (gid jeg var det hi hi)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå