Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Har kledd på meg i hui og hast (holdt på å forsove jobben, hihi), og oppdager nå når jeg sitter her på jobben at trusen er litt i strammeste laget. Ingen fare for fosteret?? (litt stram strikk, men det e en pierre robert-truse med veldig myk strikk). Vet det e dumt spm, men spør likevel.
Teltpluggen Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 tror nok det er ubehaelig for deg LENGE før det er noen fare for lillereka di:)
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Føles ikke som ubehagelig for meg heller for å si det sånn, bare ser at den lager "stripe" på magen.
Tussa og Sofie Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Ja har oppdaget det at noen av trusene mine er blitt litt i strammeste laget. Hmm, de er jo ganske lave, så det betyr at jeg har lagt meg litt ut over stumpen gitt!
Krokodillemor Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Her er både buksene og trusene stramme. Jeg har ikke babymage, men er ganske oppblåst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå