Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Han fortalte det i går. Han er ingen drittsekk eller noe bare måtte få det ut som han sa. Han sa han hadde hatt det i ca 2 år og at han hadde funnet ut at han var villig til å ødelegge vennskapet til sambo pga meg. Jeg har aldri merket noe og har absolutt ingen følelser for han, noe jeg sa med en gang. Vet ikke hva jeg skal gjøre nå for vi skal til syden sammen med han om en mnd og alt kommer jo til å bli helt rart... Har ikke lyst å si det til sambo for da er vennskapet deres garantert ødelagt. Hva ville dere gjort?!
snartto Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 hei Vanskelig situasjon, men jeg synes ikke det er noe særlig til kompis da som forteller deg dette og som er villig til å ofre vennskapet til sambo din- Men jeg ville nok ha holdt det for meg selv for å ikke skuffe mannen min.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Jeg ville helt klart ha fortalt det til samboeren min, for maken til illojal venn skal man lete lenge etter! Han sa jo dessuten selv at han var villig til å ofre vennskapet for dette, og selv om han sikkert sa det for å manipulere deg litt så ville jeg ha fortalt det også til sambo. Tenk om situasjonen var reversert, og det var ei venninne av deg som sa slikt til samboeren din! Hadde ikke du villet vite det? Hvis du sier det vil det sikkert bringe dere nærmere hverandre, for samboeren din finne ut akkurat hvor lojal du er mot ham. Og du må ikke FINNE på å dra til syden med ham. Denne fyren kan sikkert finne på mye rart nå som han vet at du ikke vil velge ham, så fortell det så snart som mulig! Det r hyggelig om du kan fortelle oss hva som skjer fremover! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Jeg hadde ikke klart å ikke fortelle det jeg. Vet at sambo uansett hadde sett på meg at jeg hadde fått et anstrengt forhold til han kompisen. spesielt hvis vi skulle på ferie sammen. Ufordelen med å være sammen med en som kjenner meg for godt..
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Vet du.. dersom du absolutt ikke gjengjelder disse følelsene til denne kompisen, så synes jeg bare du skal legge det bak deg. Fortell kompisen klart og tydelig at du ikker er og ikke vil bli interessert, og at dersom han prøver seg mer på deg, så forteller du det til samboeren din. Jeg har selv blitt utsatt for flørting av min samboers venner. Jeg tror ikke de mener det så seriøst som deres kompis da.. men likevel, jeg bare setter dem på plass så er saken ut av verden ;-)
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Glem hele saken. Prøver han seg igjen så si det til din sambo
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 Vet ikke hvordan kompisen til samboeren din er, men jeg hadde en liknende erfaring. Jeg sa ingenting til samboeren min. kompisen til samboeren min begynte å slenge MYE dritt om samb til meg og om meg til samboer. Og ingenting av det stemte. Hadde han sett jeg traff en kamerat og gav ham en klem, så hadde vi råklina osv, osv. Han dristet seg til og med å si til samboer at det egentlig var ham jeg ville ha og ikke samboer. Det hele endte selvsagt med at samboer fortalte ham at han aldri ville se ham igjen, men det ble en liten turbulent periode da løgnene var for små til å "avsløres"... De hadde jo vært venner LENGE før jeg kom inn i bilde og da var det selvsagt lett å tro på kameraten. Helt til jeg og en annen kamerat forklarte ham hva kameraten holdt på med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå