♥♥ M ♥♥ Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Jeg og samboer skal til kristiansand til helgen. skulle reist natt til lørdag. har time til en dyrlege i kristiansand. vi bor i bergen. hadde tenkt å reise rett opp og ned uten overnatting og ha gullet hos besteforeldre. men nå tenker jeg: hva om vi reiser rett etter jobb og tar en overnatting og en dag i dyreparken? men redd det blir veldig stress for gullet. tar jo mange timer å kjøre. og det blir jo sent på kveld. hva hadde dere gjort?
*Rutletutt* Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Ville tatt en tur i dyreparken og gjort en koselig helg ut av det når dere først reiser den veien:o) Har SÅ lyst å ta lillegutt med til dyreparken i sommer...men vet jeg ikke bør, høygravid med bekkenløsning....
♥♥ M ♥♥ Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2007 ja hadde vært kjempe koselig. men er laaangt fra bergen. og reiser jo ikke før ca 4 i morgen. og han legger seg jo i 7 tiden. åssen skal det gå liksom? redd han skal bli fryktelig grinete og overtrøtt
*Rutletutt* Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Det går nok bra - sovner han ikke i bilen da? For en dag/natt går det vel greit...pleier å være sånn her i allefall;o)
♥♥ M ♥♥ Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2007 jo jeg tror liksom det. men samboer tror det går gale. han vil helst reise alene
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 Det er laaaaaaangt fra Bergen til Kristiansand. Dra heller en annen gang, er mitt råd. Er du uheldig, bruker du brått ti timer en vei. En del ferger som skal klaffe og sånt. Aldri i verden om jeg hadde tatt med meg unger på en helgetur med bil den strekningen.
Mille** Skrevet 28. juni 2007 #9 Skrevet 28. juni 2007 Jeg hadde tatt med gullet en gang dere har god tid og kan kose dere ordentlig. Sånn stressopplegg med lite søvn blir ikke nødvendigvis så veldig kos. ;o)
♥♥ M ♥♥ Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 28. juni 2007 ja lurer på om du har rett. i tillegg er det meldt dritt vært i helgen i kristiansand
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå