Gå til innhold

HvA ville dere gjort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer skal til kristiansand til helgen. skulle reist natt til lørdag. har time til en dyrlege i kristiansand. vi bor i bergen. hadde tenkt å reise rett opp og ned uten overnatting og ha gullet hos besteforeldre. men nå tenker jeg: hva om vi reiser rett etter jobb og tar en overnatting og en dag i dyreparken? men redd det blir veldig stress for gullet. tar jo mange timer å kjøre. og det blir jo sent på kveld. hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville tatt en tur i dyreparken og gjort en koselig helg ut av det når dere først reiser den veien:o) Har SÅ lyst å ta lillegutt med til dyreparken i sommer...men vet jeg ikke bør, høygravid med bekkenløsning....

Skrevet

ja hadde vært kjempe koselig. men er laaangt fra bergen. og reiser jo ikke før ca 4 i morgen. og han legger seg jo i 7 tiden. åssen skal det gå liksom? redd han skal bli fryktelig grinete og overtrøtt

 

Skrevet

Det går nok bra - sovner han ikke i bilen da? For en dag/natt går det vel greit...pleier å være sånn her i allefall;o)

Skrevet

jo jeg tror liksom det. men samboer tror det går gale. han vil helst reise alene :(

Skrevet

Det er laaaaaaangt fra Bergen til Kristiansand. Dra heller en annen gang, er mitt råd.

 

Er du uheldig, bruker du brått ti timer en vei. En del ferger som skal klaffe og sånt. Aldri i verden om jeg hadde tatt med meg unger på en helgetur med bil den strekningen.

Skrevet

Uff, det er en laaang tur ja :S

Skrevet

Jeg hadde tatt med gullet en gang dere har god tid og kan kose dere ordentlig. Sånn stressopplegg med lite søvn blir ikke nødvendigvis så veldig kos. ;o)

Skrevet

ja lurer på om du har rett. i tillegg er det meldt dritt vært i helgen i kristiansand

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...