Gå til innhold

Oj, der kom det melk ut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha.. Her om dagen da jeg var på ferie hos faren og broren min, skjedde det noe morsomt/flaut... Jeg våknet, gikk på do og deretter opp for å spise frokost... Jeg ble møtt av latter fra faren min (som er lege), han sa jeg skulle se ned.. Så jeg så ned på det ene brystet mitt.. Der var det en stor våt flekk blandet med litt blod!

Det hadde visst kommet litt melk ut i løpet av natten! Må si jeg måtte le selv om ansiktet mitt var helt rødt! Følte meg 13 år igjen, da jeg fikk mensen for første gang!

Jeg lurte på om det var litt tidlig siden jeg bare 22 uker, men faren min sa at det varierer fra person til person... IKKE uvanlig.. :)

Etter denne episoden har jeg hatt utrolig ømme bryster, jeg rører dem nesten ikke, er så redd for å sette i gang produksjon!! :) haha...

Noen andre i samme situsjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk det i uke 16 jeg:)..og produksjonen kan du umulig klare å sette igang for fult..da må du ta MYE på deg selv isåfall..hehe..

kos deg... :)

Skrevet

Vittig episode :-)

Kom tidlig hos meg og sist, håper det drøyer litt denne gangen . Amminga gikk veldig greit når babyen kom, vet ikke om det kan ha noen sammenheng?

Skrevet

Hehe, ja det var jo en litt spesiell historie :-)

Er i uke 20 selv og her tyter det ut av brystene, spesielt når jeg har dusjet og når jeg er varm. Godt å vite at man er i rute, i hvert fall!

Et lite NB. er at det er viktig å holde brystene varme og fri for trekk, siden det er mulig å få brystbetennelse under svangerskapet også, har jeg lest :-)

Skrevet

jeg lekker også litt fra brystene av og til. Det startet i uke 25, og var litt bekymtet for om dette var for tidlig.

God å vite at jeg ikke er alene om det da.

Skrevet

Puh! Det var godt å høre, at jeg også er innenfor "det normale". Det er åtte år siden forrige barn, så jeg husker langtifra alt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...