Gå til innhold

Jordmor har deler av helsekortet mitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke det denne hun sender til føden en viss tid før fødselen, og når er det de sender det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spørs hvilken del hun har det. jeg har alle untatt det rosa arket, det har min jm i journalen min. på st.olavs tok de bare kopi av det hvite arket og tok det som sa hvor jeg skulle føde.

Skrevet

Hvor mange sider har du?

Jeg har tre sider, de andre har legen sendt i forbindelse med søknad om fødeplass. Trodde jeg skulle beholde de resterede 3 sidene til fødsel, men det kan jo hende at side 3 "behodes av kontrollstedet" sendes fødeavdelingen når det nærmer seg.

Så, du fikk vel egentlig ikke noe svar av meg, nei, sikkert bare mer forvirrende - sorry=)

Skrevet

Jeg har det hvite og det gule arket. Men da er sikkert deler av det sendt til fødestedet da!? Men jeg vet jordmor har deler av det. Ei og ei halv side tror jeg.

Skrevet

Jordmor "koble" helsekorte mitt på den delen hun har når jeg er på kontroll slik at det blir gjennomslag. Og så får jeg min to deler tilbake...

Skrevet

Det høres jo rett ut, for det er kun de sidene hvor det står "Den gravides eksemplar, leveres fødeavdelingen ved fødselen".

Tror noen av de sidene du snakker om er sendt til fødeavdelingen allerede, for du har jo fått fødeplass et sted. Da er sikkert alt i orden=).

Skrevet

Takk for svar ;) Her hvor jeg bor er det ikke så mange fødesteder å velge mellom, så de pleier ikke gi noen tilbakemelding om plass. Det har de alltids. Da har de sikkert fått det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...