<3 Sander og Marco <3 Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Så i et annet innlegg her at dere hadde filmet fødselen, og som den nysgjerrigperen jeg er så måtte jeg lete opp den serien og se på fødselen.... Herregud, så mye har jeg ikke grina på så lenge jeg kan huske... Det var så utrolig sterkt og vakkert å se på! Og søte samboeren din som gråt, herregud, da hulka jeg tappert her! Måtte bare gi deg en kommentar på filmen, nydelig var det!! Blei så rørt at snørr og tårer rant....
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 vil å seeeeeee=) synes dis om velger å filme hele fødselen er tøffe og har virkelig noe å kunne se tilbake på senere!=) heldige babyen som kan få se hvordan hun kom til senere når hun blir eldre=)
♥ Mrs.B-07+09♥Fødeklar =) Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 har du en link til dette programmet eller =) jeg vil også se.... så koselig med fødselsfilmer!!
lille_trille venter nr 3 Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Her er hvertfall den episoden med fødseln fra NRK, Koth i familien. http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/194818
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Det gjorde så forferdelig inntrykk på meg å høre Superglad si at "jeg har aldri hatt sånne smerter i mitt liv, det gjør så vondt at noen kunne like gjerne ha kappa av meg armen. Det er mye, mye vondere enn jeg forestilte meg." Og så spør Koht "hvor vondt har a nå?" og da ble det svart i programmet "ubeskrivelig". Fyttehelvete, hjertet mitt gjør koldbøtte når jeg hører sånne skremmende uttalelser om fødselsmerter. Selv om jeg har født to ganger med epidural, og blitt spart for de grusomme smertene, så tenker jeg med gru på hvor forferdelig smerteinferno jeg kan havne i hvis jeg ikke skulle rekke å få epidural denne gangen. Jeg skal ha epidural denne gangen, men jeg vet jo at fødselen kan gå så fort at jeg ikke rekker det. Å fyttehelvete, hvilket smertehelvete venter meg da, hvis jeg må føde uten noen bedøvelse? Jeg er i hvert fall livredd for sånne ubeskrivelige uutholdelige smerter, jeg håper inderlig jeg slipper å komme oppi det!!!
SuperGlad Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 herregud Nøffemor! Har du skrevet dette mange ganger nå?
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 kjempe flott.. hehe men får meg ikke til å slutte å grue meg til fødselen
SuperGlad Skrevet 28. juni 2007 #8 Skrevet 28. juni 2007 Tusen takk for så fin tilbakemelding :-) Vi er veldig glade for at vi har den dagen festet å video på den måten. Selv om jeg ikke verken så eller hørtes så delikat ut den dagen så var det akkurat slik det var! Fint å se at du ikke ble skremt i hvertfall :-)
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 28. juni 2007 #9 Skrevet 28. juni 2007 Skjerp deg nå nøffemor!!!!!!!!! Du har disktert denne saken så mange ganger med deg selv at det begynner å bli patetisk. La nå jenta være i fred og oppsøk heller hjelp!!!!!
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 28. juni 2007 #10 Skrevet 28. juni 2007 Har sett filmen mange ganger og den er bare helt nydelig Begynner å grine bare jeg hører musikken fra fødselen. Hehe
3lisab3th Skrevet 28. juni 2007 #11 Skrevet 28. juni 2007 Superglad, kunne du vært snill å lagt ut den linken? Har så lyst til å se...
3lisab3th Skrevet 28. juni 2007 #13 Skrevet 28. juni 2007 hehe... gikk litt fort i svingene her... takk takk!
StorkeMammaen Skrevet 28. juni 2007 #14 Skrevet 28. juni 2007 Oi for en fantastisk fødsel. Så super tøff du var som stilte opp på det. Nydelig lita tulle dere har SuperGlad.
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #15 Skrevet 28. juni 2007 oh myyy gooooood... snakk om å kjenne tårene trille og trille.. var bare heeeelt fantastisk. Sambo satt her også og var like rørt .. har 3mnd igjen og det er sprøtt å tenke på at vi også skal igjennom det der. forøvrig herlig komentar " kan man ta overdose på det her?" hihi gratulerer så masse.. gusså flott d var...
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #16 Skrevet 28. juni 2007 Jeg forstår ikke alle som griner så fælt når de ser den filmen, at det er noe å bli så rørt av. Jeg syns heller det er uhyggelig å se på og høre beskrivelser av at noen har det så skrekkelig vondt. Fødselsmerter skremmer livet av meg, jeg syns det må være nedverdigende og forferdelig skremmende å ha sånne enorme smerter. Jeg blir ikke rørt av det, hjertet mitt dunker som besatt og jeg blir svett i hendene når jeg hører de skremmende beskrivelsene av fødselsmertene. Jeg blir ikke rørt av det, jeg blir bare redd av å se på sånt. Jeg er også litt sjenert for å se høre at noen har sånne enorme smerter, selv er jeg sjenert for å skulle føde uten smertestillende slik at jeg skulle bli helt hjelpeløs og ut av kontroll. Ikke tør jeg å gjennomgå grusomme smerter og jeg vil oppleve det nedverdigende å ha så vondt!
SuperGlad Skrevet 29. juni 2007 #17 Skrevet 29. juni 2007 ☆so-xited☆ Her har vi også 3 mnd igjen men da får vi nr 2 :-) Venter vår lille Philip Nicolai 26 september :-)
Mild, Marcus & Mille Skrevet 29. juni 2007 #18 Skrevet 29. juni 2007 Åh, gripende! Sitter her og gråter jeg nå. Nydelig datter dere fikk! Du får ha masse lykke til med fødsel nr 2 også Du er tapper!
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #19 Skrevet 29. juni 2007 trodde purker hadde smertefri fødsel jeg , nøffemor
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #20 Skrevet 29. juni 2007 Du er bare sjalu fordi du ikke har opplevd noe sånt, nøffemor
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #22 Skrevet 29. juni 2007 Filmen til Superglad er kjempefin! Men tør jeg spørre.... Får dere egentlig noe for at de brukte deres liv og fødsel? Altså, cash eller andre priviligeer? Trenger ikke svare altså !! Bare nyskjerrig jeg
SuperGlad Skrevet 29. juni 2007 #23 Skrevet 29. juni 2007 Nope, ingen penger eller noe slikt :-) Fikk dvdèn av hele serien, dvd av dagen Isabell ble født, og to kaffekopper med logoen på. Har ikke tenkt tanken på å få betalt engang, det er nok med dvden vi fikk som vi kan se om og om igjen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå