Gå til innhold

Dilemma om sengekjøp til jenta mi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hu er 19 mnd nå og om 2 mnd blir hun storesøster...

Er sånn i tvil om å kjøpe storseng til henne eller kjøpe ny sprinkelseng til hun som kommer....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror eg ville prøvd meg med vanlig seng eg . . .min eldste skiftet seng når han hadde 2 årsdag . ;)

da kjøpte vi en sånn vokse seng, sånn som man trekker ut etterhvert.. den er litt kanter på siden sånn at han ikke faller ut .. fins masse sånne alternativer .. eller kanskje du kunne brukt en reiseseng i mellomtiden visst du har det ?

en ting som er litt bale når de begynner med vanlig seng er jo at de står opp igjen hele tiden, men tror det ordner seg greit visst man er bestemt på å følge de tilbake å legge de igjen .. lykke til hvertfall =)

Skrevet

Ser for meg å gå tilbake med henne ørten gang på natta i tillegg til ei lita ei...sukk...

He he er så usikker

Skrevet

Kan ikke låne en vugge eller kurv til minsta de første mnd da? Så blir hun litt større... Min eldste fikk stor seng da han var 2 år.

Skrevet

Her i gården var det samme aldersforskjell når babyen kom og her ble det 2 sprinkelsenger.

Sover godt i senga si så vi skal ikke bytte til stor seng før han klatrer ut av den eller den begynner å bli liten.

Har god plass ennda og han er stor for alderen og han blir 3 om noen mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...