AnitaMedBabyIMagen Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Jeg skal ta keisersnitt på Ahus i oktober. Er det noen som har erfaring med keisersnitt der? Får man enerom når man har tatt keisersnitt? Jeg tenkte på infeksjonsfarer og sånt.. Ei venninne av meg tok ks på Ullevål og der fikk hun ikke lov til å få besøk i det hele tatt mens hun var på sykehuset. Dette pga infeksjonsfare. Synes det burde være likt på alle sykehus, men det er det jo ikke. Jeg fødte "vanlig" på Ahus i 2005 og da lå jeg på 4 mannsrom.
Bentes2 Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Hadde ks på ahus 13/5 og dette var planlagt, har bare gode erfaringer både før under og etter keisersnittet.På operasjonstua ble jeg godt informertom hva som skulle skje,all honnør til de der fra meg:-))) Jeg hadde spinalbedøvelse,Lå på 2-mann rom på N-10.Dro hjem etter 3 dager, da jeg kom meg fort, selvfølgelig var det smerter i såret, men det betyr så lite når jeg til gjengjeld fikk en nydelig datter. Når det gjelder besøk, så synes jeg det er rart at de ikke får ha besøk, for operasjonsåret er jo bandasjert og teipa,,,,,dessuten så er vel ikke besøkende nedi der. Og det skal vel mye til for å få infeksjon pga besøk,,,hva da når man kommer hjem?.Bare pass på at du dusjer og behandle ditt sår med omhu du, så går nok ditt ks greit også..Lykke til videre med svangerskapet og det forestående ks.:-))))
marwi Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Jeg hadde hastesnitt etter igangettelse som ikke gikk helt som den skulle, på ahus i 2004. Jeg er veldig fornøyd med alt både før og etter snittet. Hadde enerom hele tiden mens jeg var der (10 dager). Jeg fikk ha besøk jeg, ikke noe problem. De godtok også besøk utenom besøkstida da vi fikk besøk av noen nære slektninger fra en annen kant av landet. Har bare godt å si, hyggelige og flinke leger og veldig greie folk på barsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå