Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Maxi Cosi cabriofix vant test,er ikke så ille dyrt heller.
Hame ble født Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2007 Det er fra 0-13. =( vil ha større
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 acta graco duo logic...m.t.p at det er fra 0 til 4år er det billig.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 OK,du skrev babybilsete. Jeg har Maxi Cosi Priori,kjempefornøyd ned det.
morsara Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Izi Be Safe Combi. går att ha bakåtvänt först och senare möjlighet för att snu det. Vi är väldigt nöjda. Kunde inte tänka oss att ha ett framåtvänt bilsäte till lilleman på 1 år...
mammmamia ** Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 Så lenge det er bakovervendt og fra en anerkjent produsent er det omtrent ett fett hvilket sete du velger! I forhold til pris ville jeg sett på Brio Zento (knallsete!!) og Maxi Cosi Mobi (også en knallsete, som dessverre er på vei ut av markedet, og derfor selges billig de fleste steder!)..! Om du har muligheten ville jeg dratt til Sverige og sett på seter der, f.eks. Akta Graco Cosmic Comfort er på supertilbud nå, et kanonsete! MEN - det viktigste er at det sitter bra i bilen din, så ta med bilen og ungen i butikken og be om å få prøve setene i DIN bil! Prøv Brio Zento, Britax Secura, Maxi Cosi Mobi, Akta Graco Duologic, Akta Graco Cosmic og HTS Izi Kid/Combi..!
Lempicka Skrevet 30. juni 2007 #8 Skrevet 30. juni 2007 Izi be safe combi har vi og vi er kjempefornøyde med den:D vi tenker ikke mest på pris, men på sikkerhet
mammatilpia Skrevet 30. juni 2007 #9 Skrevet 30. juni 2007 Sjekk denne: http://forbrukerportalen.no/Tester/2007/1179829007.37 Der står det både pris og hvor sikre de er.
mammmamia ** Skrevet 30. juni 2007 #10 Skrevet 30. juni 2007 Skriver det igjen og igjen og igjen og igjen: DRIT I DEN TESTEN! Trygg Trafikk har gått ut og sagt at denne testen ikke bør legges vekt på, da den er gjennomført på helt urealistisk grunnlag, feilmontering og elendig testing..! Nakkebelastningen (som er grunnen til at altfor mange barn dør i trafikken hvert år) er ikke målt, og derfor er testen i mine øyne helt bortkastet..! Den tester IKKE sikkerhet, kun brukervennlighet (ja, vet at dette også går på sikkerhet, men ikke i denne testen!), utseende og andre tulleting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå