Gå til innhold

Nå blir jeg snart fille tante:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min yngste bestemte seg for å komme til verden hjemme (18 mndr siden), naboen og mannen min ble jordmor og jordfar. Etter dette har hun vært en av mine beste venninner (var gode venner før det også, altså). Fikk melding av henne 14.30 idag om at hun var på overtids kontroll på sj.huset, men hun regnet ikke med at de gjorde noe før mandag (er 14 dager over på søndag), fikk melding igjen 15.30, nå hadde de tatt vannet!!!!!!!!!!!!!!

Det er så super spennende!!!!!!!!!

Skulle ønske jeg var litt nærmere nå, vi har flytta alt for langt bort, å vi kommer ikke ned til fastlandet før 15 juli!!!!!!!!!!!

Krysser fingrer og tær for at alt går bra med henne og lille snuppa som snart kommer til verden xxxxxxxxxxxxxxxx

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende da :o) Håper du snart blir "filletante" og at du snart får se lille babyen!

Skrevet

Ååååhhh, gleder meg veldig til å komme ned å se henne (selvfølgelig mammaen, søstrene og pappen også), men det er jo noe helt spessielt med disse utrolig nydelig nyfødte. Hvis hun kommer idag, så er hun jo bare 17 dager når vi kommer ned. Vi skal forresten til danmark samtidig også (i forskjellige hus), men da får vi jo litt ekstra tid å kose oss sammen:-)

Det er "fælt" å si det, men det er denne familien vi savner mest alle, og de var "bare" naboene våre!!!!!!!!!!!

Skrevet

Nå har jeg blitt filletante, eller det vil si at det er noen timer side. 15.30 tok de vannet, og 17.20 var "lille" Mathilde ute:-) Gleder meg masse til å treffe dem om litt over 2 uker!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...