Gå til innhold

Hva syns dere om foreldre som ser ut som hippier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns de burde ta på seg ordentlige klær for barnets skyld..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor det? Klær er vel klær?

Selv om du syns de ser dumme ut så liker de vel selv det de går i vil jeg tro. De blir vel ikke noe dårligere foreldre utifra hva slags klær de har på?

Skrevet

De burde kle på seg skikkelige moteriktige klær så ikke barnene blir mobbet under skolegangen. Hvis man har på seg hippieklær så kan man fort tro at det er narkovrak...

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Jeg synes noen av dem er teite, noen ok og noen kjempekoselige...altså er det forskjell på dem, akkurat som det er forskjell på dem som går i moteklær og arbeidsklær.

Skrevet

Jeg hater hippier! De ser jo ikke ut i det kvalme tøyet!Tenk så flaut for ungene også da,mor tar følge til barnehage el skole,kommer å ser ut som en uteligger. Men de må jo gjøre som de vil..men syns ikke de skal kle opp ungene i sånn søppeltøy.

Skrevet

Samma f**n, så lenge folk tar seg av ungene sine.

Skrevet

*ler og ler*

Dette må være en av de latterligste innleggene jeg har sett her på en stund. Gudene vet at jeg sitter og ler av dette ;oD

Skrevet

Klær skaper folk og folk skaper sitt eget image.... et kjent fenomen...

Skrevet

klær skaper folk? det er ihvertfall det teiteste jeg har hørt...

Skrevet

Folk skaper klær e vel mer riktig...

Syns mer synd i dem som føler moten slavisk som en haug marionetter. Skifter garderobe for hver sesong osv. fordi en eller annen motemann med teit navn som ikke kan uttales sier det.

Dessuten e samfunnet såpass utviklet i dag at de fleste ikke bryr seg om hvilken stil andre har.

Men noen idioter finnes det jo.. eg har blitt kalt dårlig mor fordi eg hører på metal;) Hadde Pussycat Dolls vært et bedre "forbilde" for meg og mine f.eks?

Skrevet

Jeg synes ingenting. Folk bør få kle seg som de selv vil. Og vi som foreldre skal lære våre barn at det er helt greit at noen kler seg annerledes, noe annet vil kun skape mobbende barn.

Slike holdninger bør legges vekk for barnets skyld.

Skrevet

Hva har man på seg når man er kledd som en hippie? Jeg må ærlig innrømme at jeg aldri har sett foreldre som har kledd seg som uteliggere..

Skrevet

Hva er en hippie da.. må man se møkkete ut da eller?

hva med feite mødre.. ? burde de slanke seg..?

hva om de halter eller har for tynt hår? herreguuuuuuuuuud ... disse damene bør ikke få barn

Skrevet

Ja, jeg skjønner heller ikke hvordan en hippie ser ut. Jeg dro assosiasjoner til hippiene med flower-power, make love not war, med plattå, slengbukser eller buksedress. Har en mistanke om trådstarter egentlig ikke sikter til hippier..

Skrevet

det er ikke klærene som avgjør om personen er ålreit eller ikke.

det sier seg jo selv.

hva er det som gjør deg så perfekt?

hva får deg til å tro at ikke din klestil gjør at dine barn blir mobbet?

barn mobber og plager hverandre for hver minste lille ubetydelige ting i dag.

vær heller glad for at de ikke går nakne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...