Tululah82 Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Noen som har erfaring med dette? Var det vondt, og ikke minst; virket det???
Potetstappe Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Jeg har tatt det. Men min erfaring er at soneterapi funker mye bedre! Tok fotsoneterapi ved første beandling, og dagen etter gikk slimproppen og jeg fikk 1 cm. åpning. Hadde kynnere under hele behandlingen. Neste gang tok jeg akupunktur, og det syns jeg ikke hadde noen effekt i det hele tatt...
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 hvordan fungerer sone terapi? Jeg er nemlig redd nåler ( når starter dere med sånn modnings opplegg? 2 uker før termin?
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Erfaring? Vel.... Har hatt en time, skal tilbake igjen i morra... Vondt? Hmmmm..... Noen av nålene gjorde grassalt vondt, men det var visst bare greit, for da traff ho punktet ho skulle treffe.... Er ikke det å få nåla gjennom huden som var vondt, det var når ho fant punktene kan du si. Om det virker? Spørs jo på hva du vil oppnå... Jeg vil oppnå en god modning, slik at fødselen muligens kan bli lettere... Jeg tar ikke nåler for å starte fødsel.... Så om det funker, det finner jeg ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå