Gå til innhold

Trusetips: Sloggi Maxi Controll

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt G-streng hele svangerskapet fordi jeg har foretrukket det, men skjønner at det kan være greit å bruke noe mer støttende etter fødselen. Var veldig skeptisk til andre truser, klaaarer ikke trusekanter, føles og ser helt j...lig ut, MEN så fant jeg Sloggi Maxi Controll og hatten av for dem ! Den sitter kjempefint og støtter veldig bra om magen, anbefales på det sterkeste, skal ut og kjøpe to til, jeg ! (: Betalte 119,- pr. stk. Ganske dyrt, ja, men verdt det.

Kanskje andre også har noen gode hold-in-trusetips ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette en truse som går laaaangt oppover magen? Jeg får litt noia av det ser du....og har som deg angst for trusekanter, he he. Men kanskje jeg skulle gi den en sjanse?:-)

Har forresten lurt på en ting; mener noen en gang sa at det var lurt å gå med hold-in strømpebukser i lang tid etter at man har født for å få livmoren og magen til å krympe... er det noe i dette eller?? noen som vet? Tviler vel på jeg orker det i sommervarmen, men greit å vite!

Skrevet

Beklager seint svar. Ja, jo, den går høyt opp over magen, men det er nok ett av poengene; den skal holde magen litt inn, så det hadde nok blitt veldig ubehagelig om den stoppa for langt nede. Jeg ble veldig imponert over hvor behagelig den faktisk var på, for jeg har virkelig noia for slike høye truser ! (: Kjøpte meg ei til i dag, jeg (;

Skrevet

Et annet trusetips er de trusene de har på sparkjøp. Lifetime står det vel på lappen.. De har jeg brukt hele svangerskapet. De er kjempemyke å ha på seg,men de går ikke langt oppover magen da.. Jeg har ikke kjøpt mammatruser eller truser som går over magen i det hele tatt dette svangerskapet.. De går rett under magen og er superbehagelige:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...