Gå til innhold

Er Sinna på faren min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine foreldre bor på ca samme plass som det jeg og min sambo gjør. Tar 30 minutter å kjøre. Men vi kjører dit hver dag, i og med vi jobber like i nærheten. For ca to uker siden bestilte vi time på verksted. Bilen må bli stående en stund, altså fra i dag til i morgen kveld, for de skal gjøre en god del. spurte min mor da om vi kunne låne bilen hennes, i og med vi jobber i morgen begge to, og hun skal passe minsten.

hun sa hun skulle prate med min far om det, og svare meg senere. siden jeg ikke hørte noe fra henne, gikk jeg ut ifra at det skulle gå greit. Så i går spør jeg om hun har smakka med faren min, og hun sier nei. Faren min står der, og hun spør om vi kan låne bilen fra torsdag kveld til fredag ettermiddag. Da sier han nei..

Hvorfor ikke? nei fordi ingen skal låne den bilen der. det var bare prinsippsak. Javel tenkte jeg, ganske sur, som har hatt lappen i 5 år nå, og aldri fått annet enn parkeringsbøter i mitt liv. Men så ble min mor sur, og sa at broren min hadde jo fått låne den, og forsto jo ikke hvorfor jeg ikke skulle få lov (dette er faktisk min mors bil) men pappa var sta og egen, og sa vi fikk leie oss en leiebil....

KOKTE da jeg pratet med han og sa at dette var brudd på tillit deluxe. handlet ikke om bilen, men at han faktisk sa nei til meg, men at min bror bare kunne låne når han ville. det skal nevnes at broren min har totalvraket en bil og nesten mistet lappen for råkjøring 3 ganger, en gang med meg i, så det var et skikkelig stikk i hjertet.....

er så sint at jeg koker.-.. forstår ikke hvorfor ikke han stoler på meg, der han forklarte at joda han stoler på meg, og herfra skal ingen få låne bilen! men det er jo pokker ikke d som er saken! så nå måtte vi ut med 700 kroner ekstra for å låne en bil som egentlig var totalt unødig å låne,... og den regninga på mekkingen på bilen kommer på over 10.000 kroner... Synes det var jævlig unødig av han.....

*grr*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

idoti egentlig. syns han kunne ha lånt bort bilen til deg jeg. og attpåtil er det din mors bil, da syns jeg hun skulle ha bestemt det jeg. håper det ordner seg for dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...