Gjest Sekretøsa Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Når jeg tydeligvis ikke lenger er ansatt noe sted? Hvem skal jeg da søke permisjon fra? Som jeg skrev isted, så har arb.avtalen min gått ut der jeg er ansatt, men jeg skal jo ha perm..... hvordan fungerer det da?
yasmina Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Naar skal du ut i perm da ? Du maa ha jobbet 6 av de 10 siste mnd og saa beregner du ut et gjennomsnitt ofte.... Ta kontakt med trygdekontoret i morgen du !!!
Nit@™ Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Har du jobbet 6 av de siste 10 mnd har du rett på permisjon. Sykepenger/sykemelding teller som jobb.
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 jada, jeg har jo jobba/vært sykemeldt siste tida nå da... og skal ut i perm 20 august.. Ja, får nesten bare dra ned i morra og spørre og grave litt tror jeg. Også har jeg en jobb til, som jeg også skal være permitert fra, men de vet vel hvordan jeg skal gjøre det med det og... hehe. Mye og holde styr på denna gangen og ja!!
Nit@™ Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Jeg hadde 3 arbeidsgivere, men søkte permisjon bare hos hovedarbeidsgiver. De to andre var ekstrajobb (buss og taxikjøring) Der bare ga jeg beskjed om permisjonen. Begge x-tra arbeidsgiverene er kamerater av meg da, så jeg vet ikke om det er riktig "ofisielt". Men om du har vært i jobb/sykemeldt 6 av de siste 10 mnd søker du nav om permisjonspenger. Det kan hende du trenger en bekreftelse fra tidligere arb.giver om lønna du hadde, med mindre dem har det i papirene sine ang sykepenger. Da vil du jo få det samme utgangspunktet.
yasmina Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 ARBEIDSLEDIGHETSTRYGT TELLER OGSAA..oii caps...
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 Per dags dato så har jeg mer betalt hos "bi" arbeidsgiver, enn hos hovedgiver... så jeg må jo søke fra begge? ellers vil jeg tape nesten 5000 kr i mnd.. og det vil jeg jo ikke.. ARBEIDSLEDIGHETSTRYGD har jeg ikke fått ;o) Hehe Men har vært sykemeldt de siste mnd pga sv.skapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå