Gå til innhold

Modne mammaer i Oslo og omegn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter,

Takk for sist til de av dere som var med i Frognerparken forrige uk! Vi sikter på et nytt treff torsdag 5.juli kl. 12:00. Jeg foreslår Mecca ved Grünerløkka. Hyggelig og barnevennlig sted, parkering rett over gaten og trikk/busstopp rett ved. Jeg sender kart og beskrivelse på e-post.

Hvem blir med? : - ))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo i luken!

Victor og jeg er med vi : )

Skrevet

Hei!

Vi satser også på å bli med. Er det parkeringshus...? Er ikke så god på lukeparkering, samt at det er kjedelig å måtte gå tidlig eller løpe ut å legge på mer penger (ref. Frognerparken).

Skrevet

Hei alle, jeg lovet å sende kart som forklarer hvor det er parkering nær Mecca. Men vi legger om til nytt mailsystem, og adressene deres er midlertidig utilgjengelige for min del : - (

Mecca tar ikke bordbestilling ute (går fint å sitte ute selv om det regner9. Skulle det være kaldt, kan man ta med bag (ikke vogn) inn. Jeg kommer til å være der i 1130 tiden.

Det er parkeringsplass og -hus ved anker hotell, innkjøring på sørsiden. Så er det en parkeringsplass på nordsiden av Anker hotell/studentboliger. Denne ligger rett over gaten for Mecca. Kollektivtrafikk stopper ved Jacobs Kirke eller Hausmannsgate.

http://kart.gulesider.no/kart/map.c?ps=4&companies=&id=c_Z0HF1OAW&n=59.9195387577755&s=59.9162696807567&e=10.7601098741392&w=10.7502095163969&panX=-14&panY=18&tool=pan&scrollX=0&scrollY=0

Skrevet

Hei alle sammen!!

Er litt usikker på om jeg og Mathias får vært med på treffet i morgen. Barnehagen til storebror har stengt og han er i en fase hvor han ikke klarer å sitte i ro så tur på kafe er ikke tingen for han... :-)

Skulle jeg få plassert han et sted så kommer vi en tur. Hvis ikke så må dere ha en god ferie alle sammen til vi sees igjen i begynnelsen av august eller før...

Sommerhilsen i regnet fra Mathias og mamma :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...