Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Skikkelig deppa nå..vil så gjerne slanke meg. Kanskje bare til 80, for jeg er rund og har veldig grov benbygning. Da jeg veidre 75 en gang for lenge siden var jeg tynn nok, fikk jeg høre... Jeg trøstespiser masse og sliter med angst. Søtsaker er det verste. Noen med noen tips til meg?
Micha.. Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 tja, ikke lett... tror du må begynne med å finne ut hvorfor du trøstespiser.. selv fant jeg ut at jeg trøstespiser og trasspiser fordi jeg i mange år alltid ble fortalt at jeg måtte bli litt tynnere, selv når jeg veide 65 kilo. et sted på veien der fant jeg ut at jeg ikke hadde tenkt å gjøre det folk sa fordi jeg ikke synes de hadde rett til å si hva jeg burde gjøre å ikke gjøre så da ga jeg blaffen i hva jeg spiste, bare på trass, og endte opp på over 100 kg.. Har insett dette bare nå nylig og gleder meg til å kunne ta fatt på slankingen, men bare fordi jeg vil det selv! Moralen her er vel at du må ville det selv, det må komme fra inni deg og ikke fordi du burde eller synes at det hadde vært lettere å være slank bare.. Jeg støtter deg gjerne med tips og råd (har masse kunnskap om emnet) når du er klar for det!! Klem
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Ja, jeg sliter med å ville det selv og føler det ligger som et krav fra andre. Da blir jeg drittlei og driter i hva jeg spiser, trøstespiser etc. For et slankemas! Utfordringen blir å ville det selv og være motivert nok. Noen motivasjonstips?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 finn deg en tur venn som kanskje har det likedann ( selv om mange "tynne" venner oxo vil være forsåelses fulle vil de ikke vit hvordan det er å være tung hvor bor du evt?
Micha.. Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Ikke slank deg om det bare er for andre du gjør det! Ikke bry deg så mye om utsiden din, men tenk heller på innsiden din og at den har godt av sunnere mat. Du har bare en kropp, ta vare på deg, for din egen del!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå