Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Jeg slutter vel når vesla blir 5 mnd tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Tenker at jeg slutter når mini begynner å dytte ALT i munnen....
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 jeg kokte de bare første gangen tror jeg....ellers tok jeg de i oppvaskmaskinen på max varme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå