Gå til innhold

Tar de flaske?


Ædiggedædiggedumæhæ?

Anbefalte innlegg

Ååååå, jeg blir helt frustrert! Lillemann nekter plent å ta den hersens flasken! Han vil henge på puppen 24/7, og jeg får jo aldri litt egentid... Vil gjerne på konsert i morgen, har billetter og alt, men ingenting funker. Prøvd alle flaskesmokker, alle stillinger, men nei...

 

Var likt på førstemann, men da hadde jeg bare henne, og kunne godt sitte med puppen ute hele dagen. Det funker ikke så bra når jeg har en på 19 mnd virrende rundt her i tillegg.

 

Ååå, hadde vært så deilig å kunne gått seg en tur på kvelden uten baby, eller dratt på shopping eller what ever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å det hørtes skikkelig frustrerende ut!! Skjønner godt du er gaaaaaaaaaaal!

Men håper det ordner seg så du får gått på konsert!

Amme som pokker rett før og så dra :) Er han sulten nok tar han vel tilslutt flaske?! Nei, vet ikke her enda.. han vil iallefall ikke ha smokk bare brekker seg, så flaske blir sikkert vanskelig det også...

Ønsker deg tvi tvi!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lillegutt tar helt fint flaske. Jeg hadde problemer med amming i starten da melken ikke kom, så fikk da beskjed om å gi litt tillegg, og bruke kopp. Men, i og med at han sugde så bra kunne vi også bruke flaske, så har fortsatt med flaske (dvs. nå pumper jeg melk, så pappaen kan gi et måltid på kvelden, og det frigir meg for litt egentid).

 

Så, du kan jo prøve å gi fra en liten kopp, tror man får kjøpt på apoteket, ser nesten ut som "shots-glass" men i plastikk.

 

PS! Så nå at innlegget ditt var fra i går, så konserten har du kanskje måttet avstå. Men, tips til senere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det til! Eller, HAN fikk det til, hehe=) Ga han flaske i et bankende kjør hele torsdag og fredag, og han tok poenget, jippi! Så jeg var på konsert og storkoste meg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott du kom deg på konserten:)

Gleder meg til jeg også kan få en sånn kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde samme problem, helt til jeg fikk råd om fin flaske fra Fru Lyng, som "alle" problembarn tar:)Spør på fru Lyng, tuten er ekstra liten, tror jeg(Husker ikke navnet på flasken nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den skal jeg kjøpe.. Har prøvd endel idag og det var ikke spes vellykket.

Han bare småslikket på tuppen og var fint lite keen på den...

Må nok trene masse til bryllup etc!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...