Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Svette. Jeg holder på å bli gaaaal. Svetter som er gris. Dette gjorde jeg da jeg ammet forrige også. HVORFOR??? Det er så drit ubehagelig å gå ut blandt folk. Jeg bader hver jævla morgen.... Men det hjelper jo faen ikke. Utpå dagen er jeg like ille. FOOOORSLAAAAAAAAAAAAAAG!!!!!!!!!!!
Adriansmor med tulla Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Det gjorde jeg åsså når jeg ammet etter forrige svangerskap...er ikke så mye å gjøre med.. bare dusje ofte.. se det positive i det... kiloene raser av=)
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Kjøp deg en god antiperspirant! Stop 24 er visst effektivt. Spør på apoteket, de vet hva som er bra å bruke.
Bentes2 Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Det er nok hormonelt også, svetter mye om natta jeg da,,,dyna er klissklass om natta og det er bare å stå opp......men som nevt over her,,kiloene raser av etter fødsel..
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2007 Godt det er noe positivt med dette da.. hi hi
varg veum Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 gå på helsekosten og kjøp "yerka" rosa vann som man bare ska bruke noen dråper under armene av.. mener man ska begynne å bruke det hver dag så ska man bare ta det en gagn i uka senere eller noe... virker kjempebra.. ohhh jeg må løpe å kjøpe selv..evig lenge siden jeg hadde sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå