Gå til innhold

PERGO - BIVIRKNINGER?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært hos gyn. idag pga blødninger. Han oppdaget samtidig at jeg ikke har eggeløsning, så jeg fikk resept på Pergo...

Sjekket i Felleskatalogen at Pergo har en hel haug med bivirkninger:

1 av 100 får dette:

Vanlige:Hodepine, svimmelhet, hetetokter, kvalme og oppkast, buksmerter, anspenthet, søvnproblemer, forstørrelse eller cyster på ovariene, ømme bryster, synsforstyrrelser.

Så: dere som har gått/går på Pergo - merker dere mye til dette? Annet jeg må tenke på når jeg går på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk på dobbelkur med pergo og merket absolutt ingen bivirkninger.

Skrevet

Å, så flott å høre!

Håper jeg er like heldig :)

Skrevet

Jeg har hatt nesten alle... samt at jeg dreiv å svimte av.. gleder meg ikke akkurat til dette slår inn igjen nå... er på min andre kur.. blæææ!

Skrevet

Jeg fikk litt hetetokter av Pergoen... Jeg ble satt rett på dobbel kur da, så vet ikke om dette har noe å si. Fikk også ganske ømme og litt "hovne" bryster en periode, men dette ga seg raskt. Har forøvrig ikke hatt noen andre symptomer på bivirikninger.

¨...så nå går jeg rundt og er spent på om EL har skjedd denne mnd =) Skal ta blodprøve til uka.

Skrevet

Jeg har hatt mange bivirkninger, og er nå ferdig med min 3.pergokur.

Bivirkningene har vært kvalme, svimmelhet, ømme pupper (det har jeg aldri til vanlig), det føles som om det er en skikkelig "fest" i eggstokkene (mye aktivitet), og humørsvininger. Jeg er høyt oppe og langt nede....

Skrevet

eg var ferdig med min første kur i går. Lurer veldig på om det kjem noko eggløsning. Hadde mine bivirkninga eg ja...kvalme og kasta opp. Og ein god del vondt i hovudet. Tenk visst eg ikkje hadde trengt ein til kur....

Skrevet

Jeg ble ikke svimmel før jeg tok den første dobble pergokuren.

Det eneste jeg merket når jeg begynte på pergo var at jeg ble sliten og fikk kortere lunte (a)

Skrevet

hei jeg har brukt perge denne pp, og har hatt humørsvingninger og hete tokter, i tillegg har jeg blitt veldig oppblåst i magen de siste dagene. er på dag 21.

Skrevet

Oi... Dette hørtes ikke ut som noe jeg bør glede meg til ...

Jeg skal ta enkel kur de to første mnd, så får håpe spiren sitter da!

Masse lykke til, jenter!! :)

Skrevet

hei..

venter bare på tanta så skal jeg på min første pergokur..

men fikk beskjed om å vente 1 måned dersom det ikke klaffer på første forsøk. legen min sa av virkningene etter pergo varer i 2 måneder.. dersom det ikke funker etter disse 2 månedene skal jeg på dobbel kur.

men kjenner at jeg ikke helt gleder meg når jeg ser disse bivirkningene.. men men.. blir det en liten baby skal jeg alltids holde ut..

lykke til

Skrevet

Jeg har ikke hatt noen bivirkninger og har tatt 3 doble kurer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...