Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Eller hvordan man nå staver navnet på disse grusomt stygge plastskoene som har dukket opp overalt. Hvor kjøper folk disse? De ser ut som en sundtygget plastbøtte!
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Visste du ikke det? www.tidenesmesthypedeogstyggeskosombaretullingerorkergårrundtifriviligfordidetangiveligerkultogbehagelig.com
Cat.68 Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Disse crocksene er det mest geniale oppfinnelse som kommet på markedet for føtterne. så lenge det finnes slike komner då finnes på mine føtter. Det er synd de er så vanvittig stygge slik at man ikke kan ha de som allroundsko, men jeg lover jeg bruker de så mye som mulig. Komfort kommer laaaaaangt foran skjønnhet på dem !!!
Sjefsmegga Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Hehe...de ser grusome ut..og jeg er for forfengelig til å besudle mine vakre ben med den slags grusomheter :-DDDD
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Nei, det er noe folk har fått for seg at er innmari tøft. Ja, at de faktisk enten er så stygge at de blir tøffe, eller så synes de bare at de er fine... Personlig viser jeg meg IKKE ute med en person med slike sko.... Ser seriøst så dumt ut at jeg ikke har ord for det!! Under min verdighet!!
børdi Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 skoene er kule, men jeg betaler i alle fall ikke så mye for de, når det finnes greie kopier til en mye billigere penge
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 Jaaa... For de er jo mega kule... Øøøøh... Hva folk får for seg!!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #8 Skrevet 28. juni 2007 Siden du lurer på hvor man får kjøpt de så er du vel kanskje en smule int i de selv??? Hvor pleier man å kjøpe sko da?? det er de beste skoa jeg har hatt på bena.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå