Lykkeliten og jeg Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Har så lyst til å lage brownies.. har alt i huset så det er egentlig bare å sette i gang. Men så er det jo bare torsdag da... Har nettopp dratt med meg hunden og rusla ned til kiosken og kjøpte en softis (som vi delte selvfølgelig) i håp om at suget etter brownies skulle gi seg. Men nei... det er der enda... Kan noen si "Nei, Marte. Det kan du vente med å gjøre til helga...!" ?
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Ååååå, nå fikk jeg lyst på både brownies og softis!! Dårlig gjort!! ;-)
Lykkeliten og jeg Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2007 Hehe. Sorry.. Men har en superenkel oppskrift på brownies om du vil ha.. hehe
enpå3ogenpå1 Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 hihihi jeg og!! Hadde ikke klart å la vær å lage. Hadde heller laget en kjempeporsjon som hadde vart hele helgen - MYE LURERE!!! :-D hehehe ikke mye hjelp å få her nei
Lykkeliten og jeg Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2007 Hehe ja, en stooor langpanne. Hmm.. om en time kan jeg ha lagd, stekt, ryddet og vasket....og gomler..
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Åååååååå, herregud som du frister.... Mmmmm.... Ja... Nei... JO!!! Jeg vil ha oppskrifta!! :-) (her snakker vi vilje av stål!!)
Teltpluggen Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 Nei Marthe... Du må løpe til butikken og kjøpe ingredienser du også! Sier hodet mitt..
Lykkeliten og jeg Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. juni 2007 6 dl mel 8 dl sukker (jeg pleier å ta mindre for å få littegranne bedre samvittighet) 250 g smør 2 ts v-sukker 1,5 ts b-pulver bittelitt salt 1 dl kakao Rør eggene. Ha i salt. Rør. Hell oppi sukkeret og bland godt. Sil det tørre oppi. Smelt smøret og putt kakaoen oppi smøret, rør. Ha dette i resten av røra. nederst i ovnen, 180 grader. Jeg tar den ut etter 30 min, da er den litt sånn myk inni =) Kjempegodt!! =)
Lykkeliten og jeg Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. juni 2007 Magen sier til meg: Marte teeeeenk så godt det hadde vært med varme brownies og kald melk.. MMMMM =) hehe
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 28. juni 2007 #10 Skrevet 28. juni 2007 Mmmmmmm, å gjett om det hørtes NYDELIG ut?? Hva slags form har du den i?
Lykkeliten og jeg Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 28. juni 2007 Også må man ikke bruke mikser...
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 28. juni 2007 #12 Skrevet 28. juni 2007 For å friste med noe annet til dere borwniessultne damer :-): Tenk dere noen friske grønne epler som knaser i munnen og dere kjenenr den deilige saften fra eple slukke sukkerhungeren, og en deilig vannmelon og sildrer i munnen :-) Jeg syns nå det frister mye mer :-) Og ved siden av et stort og deilig kaldt glass med iste og masse knuste isbiter :-) Nå løper tennene mine i vann :-p Dempet dette brownieslysten??
Lykkeliten og jeg Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 28. juni 2007 Hehehe, nei ♡♂Joakim-05.08.07 ;o) Har den i en langpanne med bakepapir i =) jeg hadde visst ikke nok sukker, så da ble det sjokoladekake istedet. Klarte ikke la være Så i kveld blir det Bones og Shark på tv med sjokoladekake og pepsi max med maaaaaasse isbiter =))
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 28. juni 2007 #14 Skrevet 28. juni 2007 Dere skulle ikke være lette å lure nei... Nei... Smelt_på_tjukka_høygravid: jeg var forresten på sykehuset i med sammentrekninger, ikke kjempe sterke eller neo farlig,men de måtte ta to ctger og var litt skeptiske.. Men jeg fikk lov å dra hjem og bare ringe hvis det ble værre eller mindre liv. skummelt at det faktisk begynner å skje ting, selvom jeg fint kan gå 2 uker selvom det skjer ting nå så begynner hvertfall kroppen å gjøre seg klar.. Det er sprøtt men gøy :-)
Lykkeliten og jeg Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #15 Skrevet 28. juni 2007 Oida. litt tidlig enda, selv om de klarer seg helt fint utenfor magen nå. ja, du får bare ringe og "plage" dem Det er skummelt, men samtidig gøy at det nærmer seg =)
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 28. juni 2007 #16 Skrevet 28. juni 2007 Jeg skal på nattevakt i natt, men denne skal lages i morgen slik at jeg har å trøste meg med etter å ha vært våken og på jobb hele natta!! :-) Tusen takk, gleder meg til å smake!! :-)
Lykkeliten og jeg Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #17 Skrevet 28. juni 2007 Ta den ut når den er litt myk/fuktig i midten. da er den best =) Du får en ha fin natt på jobben da.
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 28. juni 2007 #18 Skrevet 28. juni 2007 Mmmmmm, gleder meg utrolig mye!! :-) Du skal nok få tilbakemelding!! :-) Takk, takk! :-) Nå stuper jeg til køys!
Lykkeliten og jeg Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #19 Skrevet 28. juni 2007 Hehehe Nå ble det skikkelig liv i magen her, etter at jeg spiste litt sjokoladekake-røre ;o) Kanskje han leter etter mer?
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #20 Skrevet 28. juni 2007 Oppskrifta var fin, hadde alt i skapet - men hvor mange egg skal jeg røre da??? Fikk nemlig veldig lyst å prøve oppskrifta.
Happy H Skrevet 28. juni 2007 #21 Skrevet 28. juni 2007 puh, flaks at eg ikkje hadde nok smør, eller hadde eg nok stått på kjøkkenet no..hihi
niros Skrevet 28. juni 2007 #22 Skrevet 28. juni 2007 hehe.. godt jeg ikke kan bake. Anti-husmødre slipper i allefall all kakespisingen. Ja ikke det at jeg er noe bedre, Marte: det ligger en Troika-sjokiss i kjøleskapet som har en levetid på maks 10 minutter. Dessuten kjørte jeg forbi dere når dere satt å spiste isen deres, og hadde jeg ikke hatt bilen full av mann og barn, hadde jeg hivd meg ut å kjøpt en stor deilig softis jeg også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå