Gå til innhold

Noen som har en bra film å anbefale???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aleine hjemme idag og hadde tenkt å kose meg me en fil, men hva skal jeg se??? Noe bra og få leid idag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babel har jeg hørt skal være veldig bra. Ehm.. vet jo egentlig om flere men jeg klarer ikke huske hva de heter..

Skrevet

kommer jo litt ann på genren du vil ha, men ja Babel er kjempebra.

Blood Diamonds, Etter bryllupet (dansk med Mads Mikkelsen mmmmmmmmmm),..................og det stoppet det opp for meg.

Men de har jo en topp 10 liste i sjappa da, den kan nok hjelpe deg.

Skrevet

Æ skal leie den Marie Antoinette me ho Kirsten Dunst neste gang æ skal leie film..... Den e nesten ny.Noen som har sett den?

Utenom det så kan æ anbefale den svenske "Så som i himmelen". Om du ikkje allerede har sett den, da. Fantastisk film!

Skrevet

Jeg skal se the queen i kveld =)

Skrevet

Jeg elsker Sin City,så den kan jeg anbefale dersom du ikke ønsker en typisk "jentefilm" da. Ellers liker jeg "Ressurection"(eh,husker ikke stavinga!) og "Seven",samt alle Blade-filmene :-)

Skrevet

Vi dro og så Sin City da den kom på kino... Sovna jeg ;)

Skrevet

Så "Deja Vu" her om dagen. Syns den var bra!!

Skrevet

`Marie Anoinette er utolig lang og kjedelig... Velg en annen!!:)

Skrevet

Jeg har sett Dagboken (The notebook) ganske mange ganger de siste 9 mnd. Er så god å tømme tårekanalene til:P

Skrevet

Match Point er en bra film - kan også anbefale The Departed om du ikke har sett denne...

Skrevet

deja vu og en natt på museet er ikke de værste. har jeg hatt stesønn min på 17 her så hadde du fått 10 på topp lista hans.og den går jeg etter.

Skrevet

the holiday er bra :)

ladder 49

+++ ;) kos deg :)

Skrevet

Blir aldri lei av "Italian job" jeg da! Beste filmen noensinne synes jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...