Gå til innhold

Flere som er lei av å være gravide???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heldigvis vet jeg at fredag neste uke er det iallefall over. Jeg har nytt min gravide kropp lenge, men nå er den tiden over.. Ikke fordi magen er så tung, men jeg er sliten. Klarer nesten ikke røre meg. Er svimmel, har vondt i hodet, ser nesten ikke pga flimring, besvimer, er kvalm, har sterke kynnere osv... Vet mange har det værre men nå har jeg fått nok.

Skal snart hente vesla i bhg, men aner ikke hvordan jeg skal komme meg dit og hjem på en forsvarlig måte. Er bare tre minutter å gå (iallefall i ikke-gravid tempo), men det føles langt når jeg nesten ikke har klart å komme meg fra stua og inn på do i dag uten å holde meg fast i veggen.

Uff dette er ingen god dag... :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke lei av å være gravid, kjenne sparkene innenfra og bare kose med magen...

Men det jeg ER lei av er ødemer i føtter og hender, lei av bekkenløsning og å ha det vondt, lei av at jeg våkner bare jeg må skifte stilling om natta, lei av å sove dårlig og å være totalt utslitt bare jeg tenker på å gjøre husarbeid...

Skrevet

Er så ubeskrivelig møkk lei av å være gravid nå. Hadde termin i går, og venter såååå utålmodig på at noe skal skje!

Skla og snart hente vesla i bhg, og ser ikke frem til gåturen dit bort nei.. Har ca like kort vei som deg, men vagger som ei gås og blir forbigått av gamlinger med rullatorer... Og vet med meg selv at jeg er totalt kapput når vi endelig kommer oss hjem igjen...

Vil ha ut denne ungen nå!!!!!

Skrevet

hejsa kjenner følelsen har det likedan svimmel kvalm,træt og maserier/kynnere hver kveld og likesom du har jeg en i forveien jeg bare ikke har noen overskud til er lei av at være gravid,men ved ikke helt om jeg er parat til de søvnløse nætterne ennda heller,ihvertfald ikke hvis mit energi ikke nivå går op,var så spent med nr 1 på fødsel og det hele,men nå føler jeg mig bare træt hele tiden,alle sir energien kommer av sig selv men tenker lige nå har jeg ikke engang overskud til en og snart kommer nr 2 hjelp.

lyder sikkert dumt alle sier jo jeg ikke har noen enrgi fordi jeg er gravid,men man føler sig vel altid usikker på dumme ting,husker at med nr 1 var jeg så redd for at vi ikke skulle kunne li hinanden altså babyen og jeg hehe.

savner litt mit gamle jeg der både klarede fuldtidsjobb som sjef og at være mamma og lurer litt på hvor hun forsvant hen.har osse dårlig samvittighed overfor samboer og nåværende barn her går jeg derhjemme,men orker knapt nok at ta vare på meg selv bare det at dusje virker som en stor jobb hehe

Skrevet

Guuuud, så godt det var å lese om at andre har det på akkurat samme måte som meg! Var redd det bare var meg som er sliten, vondt, kvalm og svimmel, nesten ikke energi til å ta meg av vesla og ihvertfall ikke samboern.. Høres ut som alle bare går å gosser seg med magene sine, men det er godt vi er flere i samme situasjon. Ikke at jeg unner dere det, men er jo en trøst at man ikke er alene om "problemer".

Det værste er nok at samvittigheten gnager skikkelig overfor jenta mi på 22 mnd, at mamma ikke har overskudd til å leke med henne. Jeg også tenker på at hvordan i all verden skal jeg orke 2 små??? Når jeg ikke orker 1 nå!...

I tillegg tenker jeg på fødselen, har i grunn ikke lyst å føde igjen, vil ikke ha de smertene, orker bare ikke.. :( Men ingen vei tilbake nå..

Håper og tror at alt vil bli bra og toppers når lillebror er kommet ut.

Lykke til jenter!

Klem..

Skrevet

hm. Hadde tenkt å signere med nick, men siden jeg ikke er høygravid ennå en gang (blir vel det neste uke, men), så tør jeg ikke.

Synes at livet bare er en lang kynner for tiden og synes det er sårt å ikke kunne gjøre noe som helst (selv ikke bytte stilling i sofaen/senga) uten at det følse som om babyen kommer opp gjennom halsen. Jeg savner å være aktiv og finne på ting, og føler at jeg er redusert til bare å være en rugekasse. Gelder meg så til barnet mitt kommer, og jeg kan kose meg med h*n utenfor magen også :)

God "bedring" til dere alle og prøv å kos dere med de få dagene dere har igjen. Jeg skal prøve å gjøre det samme med mine 7 uker.

Skrevet

Jepp, drittlei.

Har ikke hatt en eneste dag hvor jeg har vært i god form siden ved juletider.

Jippi nå er det bare 6 uker igjen ...

Lurer litt på hvordan jeg skal orke å være mor etter 9 måneder i sofa/seng men går vel det og

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...