Gå til innhold

180 dager!:P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yaaay.. beveger meg nærmere og nærmere..:P Fødsselen er fremdeles laaaaangt unna, men er i alle fall under 200..:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ligger noen dager foran deg 177 dager igjen på meg,rart å tenke på egentlig at om 180 dager så sitter kanskje begge to med en nyfødt unge hver.

Skrevet

128 dager igenn :D jeeeei :D

Skrevet

Det er ikke LOV å gni det inn!!:P 177 dager.. Greit.. DET skal jeg klare å leve med..:P men.. 128?!:o Heldige lille... ting..:P Men.. Om jeg skal sitte med baby om 180 dager så får h*n se til å være noen dager for tidlig for jeg SKAL ha mammas pinnekjøtt i år!!:P

Skrevet

jeg har 167 jeg da... syns det går sakte jeg.......

Skrevet

jeg har 164 dager igjen!! Synes det går kjempefort jeg!!!:)

Ord UL snart, det gleder jeg meg til!

Skrevet

Gnignigni.. Neida tuller bare med deg jeg :) hihi =) .. =) dagene går fort vettu

Skrevet

193 dager her... *Leeenge å vente*

Skrevet

Huff..:P Lenge det ja.. Er ikke så lenge siden jeg var der selv;)

Skrevet

Tenk på de som nettopp har testet positivt, de har lenge igjen de....

Skrevet

Mmmmhm.. Tenk på at der har vi også vært!:P

Skrevet

ja, tenk på det! virker som evigheter siden! jeg er glad jeg ikke er der nå. Misunner dem ikke,er så utrolig glad jeg er ferdig med de 3 første mnd. Formen var fin men den usikkerheten over om det kunne gå galt var verst.

Skrevet

Jepp.. Hadde MA i desember i fjor, så fikk tidlig UL, så har vært ganske "sikker" sånn sett:P

Men det beste var nok da vi fikk høre lyden fra hjertet hos jordmoren:D Da var det liksom helt sikkert;) Våger ikke å nevne noen mage, for da blir jeg vel hengt ut på krangle kan jeg tenke meg:P

Skrevet

Klarer ikkje dy meg marthe 117 dager igjen eg.. he he.. har kjøpt bilsete og barnevogn i dag.. he he..

Skrevet

hvorfor skulle du bli hengt ut på krangle hvis du nevnte noe om mage?

Skrevet

Har du sett det innlegget der de maser om bevegelse og mage?:P "ditt går ikke ann og datt går ikke ann" ooog så videre;) Men jeg liker bumpen min jeg!:P

Skrevet

Hey Marthe frøken =)

går jo fort på fram ditta =)

Eg skal kje sei kor monge daga eg har igjenn hihi :P

Korleis går da med bumpen din? Finne kje bilde nåken plass her :o

Søsto va å viste sin her om dajen, å du ligge jo kje so longt bak henna då =)

Skrevet

Har 186 dager igjen jeg..

Usj.. Tiden går jo så fryktelig sakte!!! Gleder meg bare til jeg får høre hjertet slå og til UL.. Hele 3 uker igjen til jeg skal til jordmor!!

Skrevet

EG syns eg har ein bump i alle fall:) Å da syns visst Cato og:P Han har te å me vågd å sei da høgt no.. (Har vel vært redd for at eg skulle morda an;)) Te å me fredrik har kommentert at no har eg fåt kulemage!:P Men e vel kje kommet SÅ langt endo trur eg;)

Skrevet

Hehe ja ein skal no avogte passa seg litt for ka ein seie då :P

Menne no har ein lissom litt meir lov hihi

Kan godt sjå for meg kulemage på deg eg, menne so har eg jo kje sett deg på evigheta då so :P

Skrevet

hehe:P Har ikkje fått SÅ stor bump endo;) Cato har kjøpt sånn hørehjerteting og no:P Fekk høra hjerta hos jordmoro å då måtte an jo ha ein sånn:P Så har kjøpt ein brukt så me får i posten:)

Skrevet

Ååååååå legg deg!:P

Skrevet

Hehe dåke har da ja :P

Sikkert kjekt å ha ein sånn, lurte lit på da sjøl for nåke veke sio.

Menne no e da no so masse romstreringa neri der, atte eg klara meg me da =)

Må kje dåke stressa om dåke ikkje finne lyden då!!! Eg fekk høyra lyden i uke 13, men i uke 17 så fant ikkje jordmoro nåke. Berre so dåke e klar øve da lissm ;)

Eg ska forstn te ny UL på mandag, håpa eg får veta meir om str på alien min ...kvir meg litt ja :/

Skrevet

Stressa heller lite for tio eg:)

E berre masse avslapping no, så trur nok da skal gå bra. Variere vel veldi på kossen reko ligge å sånt da:) oooh.. UL går nok kjempebra skal du sjå! Perfekt størrelse å greier;)

Skrevet

Jeg har 177 dager igjen:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...