Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Når kom guttene dine til verden? hvilken uke? Når du skriver om han ene, så minner det så fryktelig om min! han kom i uke 28 ) håper det gikk bra , "bra" på graven... sender mange klemmer!
Caker*fikk to babyer 21.06.06* Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Heisann! Mine to små kom den 21. juni 2006 - i uke 27+3. Takk for klemmer - jeg greide ikke å skvise inn et besøk på graven på dagen, men var der en tur i går. Gikk greit, men jeg sipper jo bestandig litt Går det fint med barnet ditt, da?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 det går ganske så bra ja, han er en turbo ) åler seg i full fart bortover golvet.. Har dere noen "plager" med lillemann da? Her sliter lillegutt med venstre hånd, men det går gradvis over... nå gleder jeg meg til den dagen han begynner å gå, det blir spennende! Åååå, så fine de er ))) Skjønner det er tøft å gå til ei grav, så ufattelig urettferdig.. Det dumme er jo at man ikke kan gjøre noe, fra eller til, uansett :/ men, man må fokusere på det fine, det man har idag, osv???? er det ikke det man sier? har ei grav jeg går til ofte selv, noen ganger godt, noen ganger vondt!!! Ihvertfall, morsomt å høre fra noen som har et barn født så likt :-)
Caker*fikk to babyer 21.06.06* Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Her er det også full fart om dagen! Iver startet med å rulle - over hele gulvet, kom seg akkurat dit han ville! Nå åler han seg mer og mer effektivt, venstre foten sto rett i været lenge, men nå brukes den også. Og i disse dager driver han og kjenner på at det går ann å stå på knærne sine - og det er helt topp å få stå, mens noen holder han. Så det er vel bare et tids-spørsmål før det er full texas her, tenker jeg Men det er gøy å se at han er aktiv og nysgjerrig! Har ikke hatt noen plager eller problemer med Iver utover det som er normalt, med surving pga tenner eller sånne ting. Han ble "kjent" med beina sine sent fordi han ble født med klumpfot på begge beina - og har blitt behandlet med helgips og døgnskinne - nå brukes skinna bare på nettene. Så det er vel kanskje derfor han verken sitter eller krabber enda. Men jeg er ikke i tvil om at det kommer! Hvilken dato er gutten din født? Og hvor bor dere i landet? Og hvor gammel er du? Kan du ikke sende meg en pm, da? Ser du er anonym.. hvis du ikke vil er det greit Tenkte at man blir bedre kjent i et litt mindre forum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå