line_n & sara Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 oppdaget nettopp litt småblødninger! er i uke 21, og ikke hatt noen komplikasjoner hittil.. venter på at jm skal få beskjed om å ringe meg.... noen som kan berolige meg her?? eller bør jeg få litt panikk? er dette helt normalt? hjeeelp...
BellaSofia Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Er nok normalt dette, i alle fall hvis det er friskt, rødt blod? Fint å snakke med jm, og det kan hende at de sjekker det for sikkerhetsskyld. Opplevde det samme etter samleie for noen uker tilbake, ble selvfølgelig kjempe redd... Ringte legevakta som sa at det nok var normalt og at alt er litt mer ømfintlig der inne nå, av blodårere etc. så hvis det var friskt blod, var det nok bare ei rift. Hadde legetime dagen etter (TILFELDIGVIS) hun fikset ny UL til meg for sikkerhetsskyld. Fikk sjekket alt både innvendig og utvending og alt var ok. Jm sa senere at dette også kunne forekomme av seg selv (altså uten forbindelse med samleie etc) og at det er normalt. Noe annet er det hvis du blør MYE eller blodet er brunt/rødt, som kan være en indikasjon på at det kommer lenger innefra... Håper alt er i orden med deg. Fint å sjekke for å slippe å være urolig
line_n & sara Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2007 snakka med jm nå, og det er nok en lik blødning som du hadde..skulle ringe føden hvis det ikke gir seg i løpet av dagen.. puh..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå