olla Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Hva ville du betalt i barnevakt?? Det blir fra 18.30 og til ca 22.00. Hun som skal være her er akkurat ferdig med 10. klasse. Har to barn på 2 og 4 år. Hv ville du gjort?? Ang mat ol så liker hun ikke så mye, men det er både chips, pizza, brus som hun kan få.
yasmina Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Skal hun legge dem ? Ville betalt mellom 300 - 400 kr.
celodi Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 jeg hadde ikke betalt mer enn 250-300 iværtfall!!! Er jo snakk om kveldstid,så ungene sover vel meste av tiden..
olla Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2007 Ja, hun legger dem. Hun leser et lite stykke, synger et par sanger, å så kan hun gå i stuen, de sovner av seg selv. 400 kr var jammen mye, da blir det ikke mange kvelder vi kan besøke venner, nei....sukk.
~~DoraDora~~ Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Her er det vanlig å betale 30 kr i timen for ett barn, og 40 kr timen for to på kveldstid. En regel er å aldri gi mindre enn 100 kr, uansett om de kun sitter en time. - Jeg ville betalt 40 kr timen for begge ( Pleier å gi 200 kr uansett jeg da... har aldri barnevakt lenger enn 3 timer)
olla Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2007 hun har passet de for ca 1 år siden, da fikk hun 30-40 kr pr time for begge, men det var ute og på ettermiddagene. De 2 kveldene hun har hatt de, har hun fått ca 250 kr. Bare lurte på om vi kunne legge oss på det nå også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå