Gå til innhold

VI flytter i DAG =D Gleeeeeeeeeder seg!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig skal vi komme oss i hus! Skal bli sååååååååååå deilig,

og nå er det bare å begynne på oppussingen før husets lille prinsesse kommer;) Weeeeeeeeeeee, så gøy....

 

3 timer, så får vi nøklene =S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :) Har dere fått solgt den andre leiligheten forresten, eller er d den som ligger på finn???

Er jo så kjekt m flytting :) Og hunden fikk være m og så jeg :)

Skrevet

Takk=) Er så gøyt ja! Gleder meg som en unge... Endelig tid for å kjøpe inn fliser, pusse opp og kose seg... Har liksom ventet så lenge nå;) JA, lukas fikk bli med også=D Fikk 2 deilige beskjeder den dagen, for nå begynner de rehabiliteringen her også, så da kommer heisen=D

ENDELIG begynner tilng å gå vår vei...

 

Hvordan går det med deg da? koser dere der borte, og begynner å merke at det nærmer seg? Ligger på finn ja...

Skrevet

Å, så gøyt da:) så da var endelig dagen kommet!

Lykke til da, snakkes vel i kvels:)

Skrevet

Stortrives her borte ja :) Er så utrolig glad vi kjøpte denne leiligheten :)

Akkurat nå hjelper vi et vennepar som flytter inn i samme borettslag i dag :) Jeg er da kaffekoker og kokk :) Stort sett d eneste jeg kan bidra m...he he...Merker at d begynner å nærme seg ja...gleder meg skikkelig nå...

har dere fått dato for ks nå da? :)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...