♥Love is in the aiR♥ Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Endelig skal vi komme oss i hus! Skal bli sååååååååååå deilig, og nå er det bare å begynne på oppussingen før husets lille prinsesse kommer;) Weeeeeeeeeeee, så gøy.... 3 timer, så får vi nøklene =S
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Gratulerer Har dere fått solgt den andre leiligheten forresten, eller er d den som ligger på finn??? Er jo så kjekt m flytting Og hunden fikk være m og så jeg
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2007 Takk=) Er så gøyt ja! Gleder meg som en unge... Endelig tid for å kjøpe inn fliser, pusse opp og kose seg... Har liksom ventet så lenge nå JA, lukas fikk bli med også=D Fikk 2 deilige beskjeder den dagen, for nå begynner de rehabiliteringen her også, så da kommer heisen=D ENDELIG begynner tilng å gå vår vei... Hvordan går det med deg da? koser dere der borte, og begynner å merke at det nærmer seg? Ligger på finn ja...
OnlyMe Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Å, så gøyt da:) så da var endelig dagen kommet! Lykke til da, snakkes vel i kvels:)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Stortrives her borte ja Er så utrolig glad vi kjøpte denne leiligheten Akkurat nå hjelper vi et vennepar som flytter inn i samme borettslag i dag Jeg er da kaffekoker og kokk Stort sett d eneste jeg kan bidra m...he he...Merker at d begynner å nærme seg ja...gleder meg skikkelig nå... har dere fått dato for ks nå da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå