♥Rime♥ Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Jeg prøvde noen vide skjørt som alltid har vært romslige. Iiiikk nå fikk jeg dem ikke over låra/hoftene. Så rart.. hvorfor legger vi på oss der da? Jeg spiser jo likt som jeg alltid har gjort.
Lykkeliten og jeg Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Er kke bare puppa og magen som har est her nei.. Selv om jeg har vært (for det meste) bevisst på hva jeg får i meg så har jeg vokst litt sånn... all over the place Inkludert hoftene og rompa..
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Æ har foreløpig ikkje lagt på mæ der trur æ.... Har litt extra fra før både her og der, men foreløpig har ikkje graviditeten vist sånne tegn på mæ. E enda bare 24 uke, så kommer nok. Sist syns æ de va mest på slutten æ la på mæ ellers. Men de va myye vann!!
ana baroma Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Det er nok ganske normalt at man legger på seg litt all over, en graviditet forandrer tross alt kroppen... Jeg har ikke det, men jeg er ganske rund fra før av, så kg mine ligger trygt plassert på magen, ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå