Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 det var da veldig å du skulle kalle damene her inne for tjukka! Nå må du faen med skjerpe deg! Skulle vert du som hadde født tre barn!!!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Jeg kaller vel ingen av damene her inne for "tjukka"!!! Kun de anonyme trøstespisende møkkakjærringene som kaster seg brunstig og overkåt over stakkars uskyldige meg:-)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Du er en syk syyyyyk mann du:) Eller kanskje gutt?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Og du er sikkert feit og ufyselig ettersom du surna for at jeg skrev det over her:-)
innMariSterk Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Og der begynte "plutselig" alle de anonyme innleggene til yppert å hagle - med en gang ypperten kom.......guuuuud så rart!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Det er kun ei anonym som henger på meg vennen og det er deg:-) Mulig sjalusien din er et resultat over den maniske trangen du har til trøstespising av alle ymse fetholdige og karbohydratrike koster:-) Prøv med å starte opp sausaksa di vennen, klipp den hekken du har mellom føttene der kjønnshår, dangelbær og brysthår har tvinnet seg inn i hverandre fremfor å sitte her å fantasere om meg:-) Etter alle de private mailene (syke) foresten så burde du tatt hintet den gangen jeg måtte si fra til moderatorene om at du skulle la meg være i fred:-)
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 Hmmm....har født tre barn jeg, men er fremdeles SLANK, så den for du ha for deg selv Hi.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #8 Skrevet 28. juni 2007 Hun er bare lat, men legger skylda på at hun har født:-)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #9 Skrevet 28. juni 2007 Hmmm... er det Yppert som legger inn selv..... for å få oppmerksomhet.....?.....tro? Det tror jeg.....hahaha....bøøøøsta Yppert...
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #11 Skrevet 28. juni 2007 Eeeh......? Hvor gammel er du dr. fehode!?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #12 Skrevet 28. juni 2007 nokså gammal. altfor gammal. Og grunnen til at han må "ty" så mye til spising når han skal lage kvalme, er fordi han er en feit å stygg jævel selv. Herregud yppert. har du ikke noe bedre å komme med enn de samme gamle trøstespisehistoriene ? hehehehe. du er latterlig du. Å ja, jeg spiser dumle,pez,sjokolade hver en eneste dag.. likevel er jeg str 38
Eat sardines and die Skrevet 28. juni 2007 #13 Skrevet 28. juni 2007 Kremt......................................anonym her har helt rett. Det er nemlig ikke mer enn ett par dager siden du kalte meg tjukka. * hulker stille* ..............................
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #14 Skrevet 28. juni 2007 RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP... Tror du er litt vill og gal etter meg anonyme venn:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå