Gå til innhold

Yppert.

Anbefalte innlegg

Skrevet

det var da veldig å du skulle kalle damene her inne for tjukka!

Nå må du faen med skjerpe deg!

Skulle vert du som hadde født tre barn!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kaller vel ingen av damene her inne for "tjukka"!!! Kun de anonyme trøstespisende møkkakjærringene som kaster seg brunstig og overkåt over stakkars uskyldige meg:-)

Skrevet

Du er en syk syyyyyk mann du:)

Eller kanskje gutt?

Skrevet

Og du er sikkert feit og ufyselig ettersom du surna for at jeg skrev det over her:-)

Skrevet

Og der begynte "plutselig" alle de anonyme innleggene til yppert å hagle - med en gang ypperten kom.......guuuuud så rart!

Skrevet

Det er kun ei anonym som henger på meg vennen og det er deg:-) Mulig sjalusien din er et resultat over den maniske trangen du har til trøstespising av alle ymse fetholdige og karbohydratrike koster:-) Prøv med å starte opp sausaksa di vennen, klipp den hekken du har mellom føttene der kjønnshår, dangelbær og brysthår har tvinnet seg inn i hverandre fremfor å sitte her å fantasere om meg:-)

Etter alle de private mailene (syke) foresten så burde du tatt hintet den gangen jeg måtte si fra til moderatorene om at du skulle la meg være i fred:-)

Skrevet

Hmmm....har født tre barn jeg, men er fremdeles SLANK, så den for du ha for deg selv Hi.

Skrevet

Hun er bare lat, men legger skylda på at hun har født:-)

Skrevet

Hmmm... er det Yppert som legger inn selv..... for å få oppmerksomhet.....?.....tro? Det tror jeg.....hahaha....bøøøøsta Yppert...

Skrevet

RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP:-)

Skrevet

Eeeh......?

Hvor gammel er du dr. fehode!?

Skrevet

nokså gammal. altfor gammal. Og grunnen til at han må "ty" så mye til spising når han skal lage kvalme, er fordi han er en feit å stygg jævel selv. Herregud yppert. har du ikke noe bedre å komme med enn de samme gamle trøstespisehistoriene ? hehehehe. du er latterlig du.

Å ja, jeg spiser dumle,pez,sjokolade hver en eneste dag.. likevel er jeg str 38 ;)

Skrevet

Kremt......................................anonym her har helt rett. Det er nemlig ikke mer enn ett par dager siden du kalte meg tjukka.

* hulker stille* ..............................

Skrevet

RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP... Tror du er litt vill og gal etter meg anonyme venn:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...