rosalilla Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Noen her som har begynt på uke 38, og vil fortelle om hvordan de føler seg.. Jeg har litt mensmurringer av og til.. Men ellers ingen tegn til at d skal bli no fødsel på lenge..
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 38+1 her! Jeg er faktisk kjempelei. Mest fordi jeg er uopplagt og trett. Også har jeg lagt på meg nesten 20 kg, og trives selvfølgelig ikke med det. Går og kjenner etter "tegn" hele tiden, og bare ønsker så inderlig at det skal skje NÅ! Kjent noe murringer jeg også, men veldig kortvarig. Det er ei spennende tid, men man må være tolmodig. Orker nesten ikke tanken på å gå slik i 4 uker til..
Kruella Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 38+2 idag og føler meg egentli heilt normal! Ingen tegn på fødsel iallefall.. Har ikke lagt på meg noe særlig, og når folk spør om eg er lei av å vera gravid så må eg faktisk innrømma at eg ikkje er d. men gler meg selvfølgeli te den komme ut:)
rosalilla Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2007 Kjenner til d.. Orker ikke tanken på å måtte gå over tiden jeg heller.. Men en bør vel egentlig bare innstille seg på d.. Jeg er ikke så langt som deg.. Bare 37+2, så jeg kan hvertfall ikke begynne å vente enda.. Men er så klar for å få ut babyen.. Lagt på meg mye jeg også.. Gleder meg til noe av d forsvinner igjen..
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Jeg var ikke lei i heletatt med førstemann. Var nesten redd jeg kom til å savne å være gravid. Men det har nok litt med formen å gjøre også. Jeg skal i tillegg være forlover 14 dg etter jeg har termin, tror nok det stresser meg litt. Hadde vært kjekt å følt seg vell akurat den dagen. I værste fall, blir det ikke noe bryllup på meg heller..
kleika Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 hej er 38+2 og føler ikke jeg har noe energi til noen ting,har mesnsmurringer hver kveld,men de tar sig liksom ikke op,jeg har været innlagt før med prematurrier og veit derfor at jeg går med 2 cm åpning,så venter spent på at komme igang.jeg er begynnt at slite en del med kvalme og svimmelhed de sidste dagene og det gjør selvfølgelig energi nivået ennda lavere,jeg har blitt veldig asocial og ønsker ikke at være så mye sammen med venner og sånt mangler ligesom overskuddet. glæder meg ikke så mye til fødslen denne gang(nr2)men gleder meg til at få den overstået og håber virkelig på mere energi for jeg husker hvor mye de krever de små hehe.prøver at sove længe hver dag og nyde freden før han kommer,men innimellem er jeg bare dritlei og vil ha ham ut.
MomInUSA Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 Jeg er 37+1 i dag og foeler meg faktisk ganske bra. Er sliten of trett - spesielt etter lange dager paa jobben og en toaaring hjemme som trenger konstant oppmerksomhet og ikke legger seg foer 10. Men er faktisk i veldig god form. Har kynner og noen murringer, men ingenting som tyder paa foedsel. Sist gikk vannet uten forvarsel da tre dager foer termin, saa jeg foeler meg ikke trygg paa at noe ikke kan skje akkurat. Har ks dato jeg da, 17 juli, sa jeg vet jo at jeg ikke gaar over tiden. Saa satser paa at hun ikke kommer foer. men om hun gjoer det, saa er hun hjertelig velkommen. Har bare saaaaaaa mye som skal gjoeres og kjoepes inn foer den tid, og jeg har aldri tid til aa faa gjort noe. Begynner aa bli litt stresset jeg.... Uansett - naa har vi ikke lenge igjen jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå