Mamzen Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Har skrevet mail til Blenda (www.lilleborg.no) og spurt, men ikke fått svar... Innholdet er jo farlig, så hvorfor har ikke de sikret flaskene? Flaskene er til og med satt fram lavt i hyllene på butikkene, slik at små barn lett kan skru de opp... Send inn klager dere også! tenker å kontakte Forbrukerinspektørene om det ikke skjer noe. Hiv dere med!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 ehm, finnes det barnesikring på noen av tøymyknerne da? har aldri vært borti det iallefall=)
futte (tm) Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Det er da bare å ha de i et skap barnet ikke rekker opp til. Er mye som ikke er barnesikret. Noe må da foreldre greie å passe på.
Mamzen Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2007 Ja, self skal foreldrene passe på..... Huff, høres jo ut som jeg er den mora... Jeg mener bare at det koster da så lite å sikre slike ting, uansett hvem som passer ungene. Når vi er på besøk eller ungen stikker av er det så utrolig fort gjort å få i seg noe.Tror nok at om vi hadde spurt de på giftmiddelsentralen, hadde vi fått høre om endel triste historier. Jeg er som sagt heeeelt enig at det er foreldrenes fulle ansvar å passe ungene og plassere produktene utenfor rekkevidde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
futte (tm) Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Tror de blir å tape mer penger på frustrerte kunder som ikke gidder kjøpe merket fordi de ikke får av barnesikringa enn de tjener på fornøyde småbarnsmødre. Men skjønner hva du mener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå