Pærefrø Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 er nå sykemeldt pga betennelse i skuldra. Men er usikker på om jeg skal forlenge den eller ta 50% eller aktiv..... Jeg har hatt noe vondt de siste dagene, går til behandling og har medisiner. Men jeg er ikke sikker på om jeg vil tilbake riktig enda.... grunenn er at jeg er redd for at det skal gå opp igjen...at jeg får den kraftig tilbake. Hva hadde dere gjort? Sjefen kommer ikke til å legge tilrette for meg(er en ting der som ødelegger skuldra mi, og det nytter ikke styre unna den)
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Sm videre om det ikke er noe annet du kan gjøre der. Litt av poenget med aktiv sykemelding er vel at du skal gjøre andre arbeidsoppgaver enn du vanligvis gjør.
Pærefrø Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2007 Det er stort sett de samme tingene vi gjør daglig...jobber på en bensinstasjon, så det kan komme tunge løft. Kunne få ferie i juli mnd, så jeg har vurdert det også, men da kan jeg jo heller ta ferien senere........
Pærefrø Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2007 Kan ta et lite eksempel fra her hjemme da... det er nok at jeg skifter på senga så verker det.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå