Mamzen Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 og er det samme innholdet i de? Man kan bare få en slik pakke? Eller er det en pakke fra hvert apotek? Skjønner ikke helt dette og hva er inni?
Love my kidz Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Alle apotek samarbeider om denne pakken ja. En pakke til hver gravide dame som er kommet til 7.måned eller mer. Mange fyller ut på internett og tar med referansenr til apoteket, men jeg dro bare direkte til nærmeste og fylte ut på et skjema hos dem, og fikk pakken med meg der og da. Det er visst to eller tre varianter, men det er helt tilfeldig hva du får og hva som er på hvilket apotek. Alle har alle variantene. I MIN pakke var det følgende: - bleieprøver - rangle med speil - liten prøvetube med barnetannkrem - liten prøvetube med såpe - oppbevaringskopp med lokk for barnemat/grøt, tåler micro, pluss skje. - brosjyrer (reklame) - liten pakke med våtservietter tror det var alt.. Noen andre pakker inneholder smokke og bind til mor f.eks.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 tror jeg har fått samme pakke som deg Bluebell... I tillegg til d du skriver var d et nr av bladet Foreldre og Barn og prøve på babyolje... D er vel litt forskjellig fra pakke til pakke, men hovedsaken er at verdien skal være den samme
Serial mom Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Dumt at de ikke har til rutine å opplyse gravide om den pakken,dersom man handler på apoteket. De ser jo magen... Jeg er litt beskjeden når det gjelder å be om ting,så turte ikke spørre,bare vandra inn på ulike apotek og stakk ut magen(handla èn ting fra hvert apotek,og spurte alltid om gravide kan bruke den osv..) Ingen sa noe om pakken,så jeg måtte dra pakkeløs hjem,he-he! (det er maaaange apotek i Oslo!) Æsj,må vel bare spørre,ikke være så beskjeden! (hater å spørre om gratisting eller rabatter,bruker min ekstremprute/forhandlene mann til slikt ellers!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå