suseduse Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 er vel litt feil sted men mere aktivitet her enn på bryllups sida... hvordan valgte dere forlovere? er ei jeg egentlig har tenkt på og har sagt at jeg skal ha hu hvis vi gifter oss, for hu førte oss sammen og sånt.. men de siste to åra har vi hatt veldig lite kontakt, men det har faktisk tatt seg opp igjen nå i det siste.. og så har jeg to venninner fra barneskolen jeg alltid har hatt veldig god kontakt med, men sjeldent der og for studerer langt fra meg, men vi møte jul, sommer etc.. hu ene av de skal også gifte seg neste år og.. jeg er så usikker på hvem jeg ska velge? har ingen venner å spørre for jeg blir første mann som gifter seg.. noen råd?
~~DoraDora~~ Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Jeg hadde to forlovere... har to bestevenninner. Ei fra barndommen, og ei fra senere tid. Begge betydde like mye for meg den dagen jeg giftet meg. ( Kan ha så mange forlovere en vil i kirken, men bare en på papiret... det trakk de lodd om...)
Arb.ledig husmor Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Eg har to venninner, og måtte velge en av de. Ho ene har eg kjent i snart 7 år, og ho andre har eg kjent siden eg var 2 år gammel. Men eg valgte ho som eg bare har kjent i 7 år, på bakgrunn av at det er ho eg har hatt mest kontakt med i de 7 åra eg har kjent ho, og så gikk vi gravide samtidig, og har vært mer like i den tida vi har vært venner. Ho andre venninna mi har 5 års bryllupsdag dagen eg gifte meg, og har to unger på 7 og 4 år... Eg har bodd borte fra begge disse venninnene mine i nesten 3 år, men har hatt litt bedre kontakt med ho eg har valgt til forlover... Så eg valgte den eg var mest lik, og som eg trodde ville gjøre en god jobb ) Og så gifter ho seg i år, så eg kan fåååå mange tips )
grå :) Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 aner ikke hvem du burde velge, men hadde noe av samme dilemmaet selv. valgte fjummsi ettersom hun er den jeg faktisk har mest kontakt med de siste årene og som jeg kommer godt overens medd. dessuten er vel hun den som jeg mest sannsynlig kommer til å fortsette kontakten med. to andre venninner ser jeg noen ganger i året og den siste har jeg bare snakka med det siste året. ikke sett henne på leeeenge. utover det var valget svigerinner og ikke så kjippen på det heller. kanskje velge den du stoler mest på selv om dere kanskje ikke treffes så ofte. går jo an å øke treffrekvensen framover
blir 3 barnsmor Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 hmm, det der er vanskelig . men eg spurte samboern om kem han ville valgt og han sa at valget sto mellom to, den ene som alltid hadde vært der, eller den som man visst kom til å stille opp uansett om det var i medgang eller motgang, og han ville nok gått for den siste mente han .. .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå