6Ymamma Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Hei! Jeg føler meg som ei skikkelig maskjærring, men du får bestemme selv om du vil hjelpe meg eller ikke. Det er heeeelt opp til deg=) Jeg har spurt deg en gang tidligere her angående en visning på huset vårt. Joda det kom inn bud, men ingen kjentfolk nei (som du skrev). Heldigvis heheheeh=) Vi takket nei til budet som kom på prisantydningen. Flere bud enn det kom det ikke. I dag skal vi ha visning igjen, kommer det noen tro? Kan du se? =) På forhånd stooor takk og en klem=) 19.09.81
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 hmmm...oki...jeg følte vel da at det kom flere på visning enn det kom da? var vel 4 stk da??? føler det skal være flere enn det...men men kan jo ta feil... og hvem som kjøper huset får vi da se...hehe..
6Ymamma Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2007 3 stk. men de hadde med seg folk da... Hva tror du om i dag da? Ja kjære deg, ALLE kan ta feil=) Ikke tenk på det du! Jeg synes det du holder på med er så spennende fordi det er så fremmed=) Vet du hvem som kjøper? Siden du kom med et "hehe"=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå