Gå til innhold

stole på babycomp angående graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

babycompen min lyste gravid idag med termin og alt. men har enda ikke fått en positiv test. kan jeg stole på babycompen? er jeg virkelig gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom alle 3 lysene blinker er graviditeten ikke stadfestet, men dersom alle 3 lysene, lyser konstant er du GRAVID!

Babycomt er like sikkert som graviditetstest så dersom du har 3 konstante lys er du gravid ja :-)

Gratulerer!!!!!

Skrevet

hei, jeg opplevde det samme bare med ladyomp.. den lyste gravid og jeg VAR gravid.. siden disse apparatene måler temperatur tror jeg de er raskest ute med å fastslå graviditet enn testene, fordi du skal ha nok av det stoffet som tilsier graviditet ved testene(er det hcpg det heter eller noe, kommer ikke på navnet på stoffet i farta)

Håper du finner det ut sikkert da, kanskje ta en tur til legen for sikkerhets skyld? lykke til! spennende:)

Skrevet

sorry spørsmålet kanskje e litt dumt:(==

Men ka e en babycomp:)???

hørtes jo spennede ut:)

Skrevet

ikke dumt spm det. babycomp er et apparat du måler tempen hver dag og som holder styr på syklusen din og når du har eggløsning og sånt. du kan lese mer på www.buenaventura.no

Skrevet

er det noen som har brukt dette og d har fungert:)?

Skrevet

jeg har det. men babycompen er den dyreste varianten og gir deg mest info. du har også ladycomp og pearly. de skal være 99% sikre. jeg er fornøyd hittil men har kun hatt den 4måneder:-)

Skrevet

Fungerte for meg hvertfall:) apparatet finner eggløsningsdagen din, og man får greie på syklusen sin.. genialt!

Skrevet

ja syns oxo d virker genialt:)skal titte på siden og finne ut hva den koster:)

Skrevet

oh my god korr dyrt d var..koster jo 6300:(

Skrevet

kjøp heller brukt. det jeg gjorde. betalte 3500 for og den har forsatt 2år igjen på garantien

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...