Gå til innhold

PSM-jenter!!! Vet dere hva?!?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drista meg på vekta idag morres jeg... og den viser 2kg mindre enn på mandag... hjelpemeg! Håper nesten det er feil :/ Skal prøve å la den teite vekta ligge iro sammen med hybelkaninene under skapet på badet, og vente til mandag med å ta den fram.

Men det er jo ganske motiverende med tanke på å la være å kjøpe helgegodter, det må jeg innrømme :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hurra!! så flott!!! :):):)

klem til deg, for du er så flink!! :):)

men du? kan du snd passordet til sida til meg på pm? har ikke fått svar på den "innmeldings-mailn" eg snd...

Skrevet

pm sendt :)

Send en pm til pølsa og sjekk - du skjønner hun har mista 20mail i inboksen sin (inkl min presentasjonsmail) så det er mulig hun har mista din også :/

Gjest otilie79;)
Skrevet

Oi så bra! Så flink du har vært! Utrolig motiverende når man ser resultater, er så lett å bli utålmodig i starten:/

Går greit med søtsuget, hadde litt sug i går:(

Men så langt er jeg flink å spise sunt når jeg blir sulten, og overdriver heller ikke, spiser bare til jeg ikke er sulten lengre, håper det fortsetter slik:)

Skrevet

Flink du er da!!!! Jeg har ikke vært like flink.... Har ikke vært på vekta da, men har spist ting jeg ikke skulle spise hver dag..

2 kakestykker på mandag (var i børsdagsselskap), noen syyykt gode kjeks på tirsdag (4stk), og pizza igår kveld (3 stykker, hadde holdt med to) og en brusboks. Igår feira vi at mannen min kom hjem da, vært borte på jobb i 4 uker.=) Så jeg er ikke akkurat fornøyd.

Meen skal lage salat til middag idag, har spist tynne skiver til frokost og lunsj, så vi får håpe det går rette vei nå.=)

Noen som ikke kommer til å kjøpe snop i helgen? Vet ikke om jeg klarer det nå når mannen min er komt hjem, han er like stor godtegris som meg..

Skrevet

Jeg skal ikke. Kommer nok til å unne meg litt lørdagsgodt etterhvert, men jeg vil helst være HELT snopfri fram til ferien, for erfaringsmessig så vet jeg at det verste suget forsvinner etter ca 3 uker uten snop, og jeg skal nemlig på ferie til svigermor i august... hun er så glad i meg og vil alltid gjøre alt for å glede meg, hun baker kanelboller og lager sauser og du store min :/ Gjelds å ha minst mulig sug så jeg greier å si nei litt i hvert fall.

Skrevet

Hehe, ja ikke sant? Jeg er helt håpløs når det kommer til gjærbakst og slikt, kommer noen med skillingsbolle o.l. skal det mye til at jeg sier nei.

Hm... Lurer på om jeg skal prøve meg uten jeg også, eller kanskje bare en liten sjokolade og en liten pose skruer kanskje? Er jo myyye mindre enn jeg pleier å spise=)

Har prøvd å gå litt mer i det siste da! Fant meg en skritt-teller (hvordan skriver man det da?) i et skap, blir litt mer motivert da! Gikk nesten 12 000 steg på tirsdag=) ble bare nesten 3000 i går da men.. Ble jo selvfølgelig regn her..

Skrevet

Jeg var også to kilo letter på tirsdagen enn på mandagen! Det varierer sånn fra dag til dag og fra morra til kveld at en kan bli rar. Best å ikke veie for ofte, ja.

Jeg skal ikke ha godis, men vi skal ha folk på besøk så det blir å lage desserter, en på lørdag og en på søndag. Prøve å lage noe sunt til svigers på søndag i alle fall. På lørdag er det en usunn sjokoladeelsker som kommer, så da blir det vel sjokolademousse...

Min sambo er ikke godtegris, han er veldig rar og spiser ikke godis omtrent. Klager over at jeg spiser for mye godis gjør han også, så da spiser jeg litt i smug. Uff, men nå er det slutt på det. :)

Skrevet

Hehe, heldig du da, skulle ønsket mannen min var slik. Er jo nesten umulig å holde seg om han sitter å gafler i seg på både sjokolade og chips....

Vekta her varierer også +- 1 kg. Men har bestemt meg for å bare veie meg på mandagene nå, ikke snike meg opp på bare for å kikke liksom=)

Blir kos det med besøk da! Går vel greit med sjokolademousse så lenge man begrenser seg=) Er der jeg sliter=)

Skrevet

*hurra for deg!!!*

Jeg har ikke gått på enda, og vet ikke om jeg tør eller vil heller he,he men i dag er dag 2 på rad jeg IKKE har gitt etter for godtesuget etter lunsj!!! sensasjon for meg ihvertfall hihi Spist 2 skiver brød med Philadelfia light, og et eple nå. Og hadde masse grønnsaker til frokosten. Må venne meg til å begynne med masse grønnsaker og frukt igjen også. Dagens 1. glass pepsi max tok jeg nå, så synes egentlig jeg er ganske flink... til meg å være. I tillegg har jeg mest lyst til å sette meg å trøstespise, for elstedatteren ble i formiddag henta av foreldrene mine og blir borte noen dager... Snufs...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...