Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal i barnedåp, der blir det servert øl og vin tror jeg. Er det vanlig?? Vet det kommer unger utenom våres, synes det er litt rart. Liker ikke kombinasjonen barn og alkohol. Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns IKKE det skal være alkohol i barnedåp, det er min mening!

Vi skal servere mineralvann i barndåpen her i hvert fall..;))

Gjest irismor
Skrevet

Vi hadde jun mineralvann. Blir ikke servert alkohol i barnedåp hos oss.

Skrevet

For meg blir det feil, jeg har aldri vært i barndåp hvor det har blitt servert alkohol. Men vil tro/håpe at ingen drikker seg dritings i en barndåp da. ;o)

Skrevet

Skal jeg si noe til min venninne.

Skrevet

Jeg finner det unaturlig med alkohol i barndåp...... Har ikke servert det i dåpen til mine barn og har aldri vært i en barndåp der det blir servert alkohol.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har aldri tenkt på dette som "galt", men JEG planla ikke og servere alkohol i dåpen til snuppa, men vi hadde det hos bestemor og hennes samboer, og han spurte om noen av mannfolka ville ha en øl til maten, for han hadde liggende. Syns ikke det var så ille. De tok bare en til maten de som hadde lyst på... men forstår at mange reagerer, absolutt! MEN nei, syns ikke du skal si noe, det er dems valg...

Skrevet

Jeg er enig med deg. I våre to dåpsselskap har det vært brus og alkoholfritt øl. Spørs om du bør si noe, men du kan jo statuere det du mener ved å drikke alkoholfritt sammen med dine barn!

Skrevet

Synst ikke det er naturlig her i alle fall, selv om slekta me drikker hver eneste annledning de kan få, så drikker de aldri i barnedåp.

Ville ikke sagt noe, men latt være å drikke selv. og vist noen spør hvorfor, ville jeg sagt at det ble feil etter min mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...