ana baroma Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Det viser seg at fotballen her har hatt en fyr som nå mistenkes for å være pedofil som instruktør på fotballskolen. Han har sendt med gutta lapper hjem med tilbud om ekstratrening osv. Når en vilt fremmed fyr kommer og tilbyr seg å være trener, så stusser man vel litt?? Man tar de ikke bare inn i varmen uten å sjekke opp litt vel? Det viser seg at han har holdt på i store deler av østlandet, og "jobba" seg nedover til sørlandet. Og i tillegg har fyren falsk identitet!!! Han har vært tiltalt for overgrep, men ble til slutt frikjent... Dette stinker virkelig:/ Nå er de fleste idrettslag informert og advart, men han finner vel bare nye områder han kan få innpass på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå