Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen av de som har født som vet hvor mange kilo de gikk ned rett etter fødsel? altså med en gang?

eller noen som kan si noe om hvor mye de trur er normalt? la oss si hvis ungen veier 3000 g.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var gått ned 6.5 kg og bebis veide da 4500....Jeg hadde ikke særlig med vann i kroppen, har du det går du som oftest enda mer ned to tre første dagene.

Skrevet

Jeg la på meg 10 kg, og rett etter fødselen var 7 kg borte.

Jeg hadde ikke noe vann i kroppen, men tror man har mye blod og puppene var hovne de første ukene. Etter et par uker var 2 kg til borte, og så måtte jeg slanke bort den siste kiloen som var fett. Jeg trente hele svangerskapet og spiste sunt. Men jeg spiste kvelds så babyen skulle ha mat utover natten, det gjør jeg ikke ellers. Nå 3 mnd etter fødsel, har jeg gått ned 3 kg til, så jeg er lettere enn før graviditeten. Amming krever litt energi, og så passer jeg på hva jeg spiser. Nå skal jeg ikke gå ned mer, for nå er det ikke mer å ta av her.

Skrevet

forresten så veide babyen 2,9 kg.

Skrevet

Etter ei uke hadde jeg gått ned 9 kg(ungen veide 3) 9 kg til etter 3-4 mnd..

Skrevet

Hei! Med første gikk jeg ned 19kg på 3 dager, han veide 4700gr ved fødsel. Med nr 2 gikk jeg ned 17 på 2 dager, hun veide 4100gr.

Skrevet

la på meg 18 kg i svangerskapet. 3 dager etter fødsel hadde jeg gått ned 7 kg og nå 25 dager etter fødsel har jeg gått ned 13,5 kg. Regner med at de siste kiloene må jeg nok trene av meg for det ble en del godis på slutten:) Må tilføye at jeg hadde mye vann i kroppen på slutten.

Skrevet

Eg gjekk ned 11,5kg (av totalt 14) på barsel på sjukehuset. Chiquita vog 3580gram.

Skrevet

Eg var forresten ikkje særleg plaga med vatn i kroppen, men måtte ta av ringen ei veke før termin.

Skrevet

Jeg la på meg 19 kilo. Tre dager etter fødselen var 14 kg borte. Nå er det to uker siden og jeg har tre kilo igjen til jeg er tilbake til startvekt. Fikk en baby på nesten 5 kg.

Skrevet

Jeg veide meg da jeg kom hjem fra sykehuset, da hadde jeg gått ned 13 kg faktisk ;)

Skrevet

Gutten min veide 4100g.. Nå 4 uker etter fødsel har jeg igjen ca 7 kg.

Skrevet

Hoho! Jeg skal kjøpe meg ny badevekt til jeg kommer hjem fra føden hvertfall;) Dette blir moro! Gleeeeeder meg til å ligge på magen igjen:)

Skrevet

Jeg gikk ned 12 kilo det første døgnet. Jenta vår veide 3.5 kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...